Skip to Content

فرماندار اردکان:

حفظ شأن خانواده شهدا مورد تأکید همه دولت‌ها بوده است


فرماندار اردکان، حفظ شأن خانواده شهدا را از مواردی برشمرد که مورد تاکید همه دولت‌ها قرار گرفته است.

به گزارش یزدبانو به نقل از فارس، هادی مقیمی، دیروز در جلسه شورای اداری اردکان که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، برگزار شد، بر لزوم حفظ شان و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

وی عنوان کرد: حفظ شأن خانواده شهدا همواره مورد تأکید همه دولت‌ها بوده و دولت یازدهم نیز به این مهم توجه ویژه‌ای دارد و باید برای بهبود و ارتقای وضعیت معیشتی خانواده‌های شهدا اقدامات شایسته‌تری صورت گیرد.

مقیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای شهرستان اردکان، بیان کرد: 420 شهید گلگون کفن اردکان گنجینه‌های افتخار هستند و رفع نیازهای هزار جانباز و 74 آزاده اردکانی و خانواده‌های آنان اولویت برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

فرماندار اردکان با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه همه دارایی انقلاب اسلامی ایران از برکت وجود شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی منظم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره در برنامه‌ریزی‌های دولت تدبیر و امید قرار دارد و دولت، خدمت به این خانواده‌ها را از جمله افتخارات خود می‌داند.

مقیمی اظهار امیدواری کرد: در شهرستان اردکان نیز مسؤولان با هماهنگی و برنامه‌ریزی بهتر، بتوانند وظیفه خود را در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ایفا کنند.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری