Skip to Content

قالیباف در شهرکرد؛

حماسه سیاسی با شما، حماسه اقتصادی را برعهده من بگذارید


قالیباف در سفر به شهرکرد گفت:مردم می خواهند عدالت را بچشند و آنرا احساس کنند در صورت توفیق رئیس جمهوری بنده،ظرف دو سال، آرامش اقتصادی را به روستاها و شهر های بزرگ برقرار می کنم.

به گزارش یزد بانو به نقل از جهان بین نیوز، محمدباقر قالیباف افزود:اگر خداوند توفیق دهدو رئیس جمهور این ملت شوم با یک مدیریت متکی بر عقلانیت و معنویت و همت جهانی موقعیت را برای نخبگان و جوانان ایرانی فراهم می کنم.

وی بیان داشت: در صورت انتخاب بنده توسط شما و با عقبه، تجربه و اطمینانی که از کارنامه چند ساله خوددارم اولویت رسیدگی را به استان های محروم از جمله استان چهارمحال و بختیاری می دهم  وبا فراهم کردن زیر ساخت ها در خصوص کشاورزی، جاده و گردشگری با مدیریت صحیح استان های کمتر برخوردار را به تعالی و تکامل می رسانم.

قالیباف با بیان اینکه اگر مدیریت صحیح در آب صورت بگیرد دیگر استان ها هم منتفع می شوند تصریح کرد: ده درصد آب کشور در استان شماست اما بسیاری از روستاهایتان آب آشامیدنی ندارند.

 وی با اشاره به تقویت اشتقال و ایجاد فرصت های شغلی زیاد برای جوانان خاطرنشان کرد:در سال ۸۵ حدود ۲۵ میلیون و هشتصد هزارنفراشتغال وجود داشت ولی در سال ۹۱ با سرمایه ای افزون بر ۶۰۰میلیارد دلار اشتغال به ۲۵ میلیون و پانصد هزار نفر رسید

قالیباف با طرح شعار راه امام و شهداچیست؟و چه کنیم تا مدیون شهدا نباشیم ؟گفت: بنده یک روستازاده ای هستم که از سوم دبستان کارکرده ام و خود را از بطن مردم می دانم.

این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت:امروز پیشرفت برای کشوریک انتخاب نیست یک ضرورت است استان های محروم به طور ویژه باید از لحاظ زیر ساخت مدیریت شوند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری