Skip to Content

فراخوان دریافت محصولات حوزه گیاهان دارویی

حمایت ازفرایند تجاری سازی محصولات حوزه گیاهان دارویی استان


به منظور حمایت از فرآیند تجاری سازی محصولات حوزه گیاهان دارویی استان و حضور در نمایشگاه ملی گیاهان دارویی که مهرماه سالجاری در تهران برگزار می شود؛ کارگروه گیاهان دارویی بنیاد نخبگان استان یزد در نظر دارد تا صاحبان محصولات بتوانند تولیدات خود را در این جشنواره ارائه نماید.


به گزارش خبرنگاریزدبانو به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد، به منظور حمایت از فرآیند تجاری سازی محصولات حوزه گیاهان دارویی استان و حضور در نمایشگاه ملی گیاهان دارویی که مهرماه سالجاری در تهران برگزار می شود؛ کارگروه گیاهان دارویی بنیاد نخبگان استان یزد در نظر دارد تا صاحبان محصولات بتوانند تولیدات خود را در این جشنواره ارائه نماید.
کلیه افرادی که محصولات دارای مجوز یا تائیدیه در حوزه گیاهان دارویی دارند، می توانند محصول خود را به همراه فایل مجوز یا تائیدیه به صورت ضمیمه ارسال نمایند.
به ازای هر محصول، یک فایل مورد پذیرش قرار می گیرد. بنابراین در ارتباط با هر محصول، یک نفر به عنوان نماینده اقدام به ارسال فایل نموده و سایر افراد مربوطه از ارسال فایل برای همان محصول خودداری نمایند.
متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بنیاد نخبگان یزد به آدرس yazd.bmn.ir فرم مربوطه را تکمیل نموده و تا تاریخ 8 شهریورماه آن را به آدرس  infoyazd@bmn.ir ارسال کنند.
گفتنی است اولویت حمایت های بعدی بنیاد برای افرادی است که محصول خود را در این مرحله اعلام نمایند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری