Skip to Content

سرمربی تیم فوتسال بانوان متین ورامین :

خط اوت سالن شمشاد با دیوار فاصله نداشت/6 تیم مدعی قهرمانی هستند


سرمربی تیم فوتسال بانوان متین ورامین گفت: تیم شمشاد سالن استانداردی نداشت و خط اوت به دیوار چسبیده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی یزد بانو به نقل از فارس، شیوا یاری درباره برتری پرگل تیمش مقابل شمشاد دلیجان گفت: شمشاد سالن استانداردی نداشت و نمی‌دانم فدراسیون چگونه این سالن را برای مسابقه لیگ برتر تایید کرده است؟ خط اوت با دیوار فاصله‌ای نداشت. از نظر فنی هم باید بگویم نتیجه مشخص است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان متین ورامین با اشاره به اینکه در این بازی چند بازیکن محروم و آسیب دیده داشت، عنوان کرد: کاپیتان تیم امروز کارت گرفت و بازی با داماش را در هفته بعد از دست داد. یکی از بازیکنانم هم سه کارته شد. ما در این مدت تمرینات خوبی را داشتیم و امیدوارم در دیدار با داماش هم به برتری برسیم.

وی درباره نقل و انتقالات لیگ برتر، اظهار داشت: ما جا برای جذب بازیکن داریم، اما بیشتر آنها فوتبالی هستند غیر از یک بازیکن کرجی که اگر بتوانیم او را جذب کنیم خوب است.

یاری در پاسخ به این سوال که دور برگشت از پنجشنبه آغاز شده، اما زمان نقل و انتقالات چرا هنوز ادامه داد، گفت: پیش از این قرار بود مسابقه‌ای پیش از سال نو نداشته باشیم، اما با توجه به تمرینات و مسابقات تیم ملی فوتبال و فوتسال، قرار شد 2 مسابقه پیش از عید برگزار شود به همین دلیل فصل نقل و انتقالات تا 24 اسفند فرصت دارد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان متین گفت: پس از پایان نیم‌فصل اول برای بازی‌های دور برگشت استراحتی نداشتیم. اگر مسابقات در سال جدید برگزار می‌شد بهتر بود. بازی‌ها سنگین است و 6 تیم مدعی عنوان قهرمانی هستند. اگر فاصله بود تیم‌ها راضی‌تر بودند، اما چاره‌ای نیست و تیم ملی برنامه دارد و ما تابع قوانین هستیم.

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری