Skip to Content

گزارش/عضو شورای مرکزی اتحادیه بین المللی امت واحدة

خط و ربط خود را از رهبر بگیریم/فلسطین یکی از مقدسات شیعه


عضو شورای مرکزی اتحادیه بین المللی امت واحدة گفت : دقت داشته باشیم، فریب تفرقه افکنان بین مذاهب را نخوریم و خط وربط خود را از رهبر بگیریم.

  • به گزارش خبرنگار یزد بانو، حسین همازاده عضو شورای مرکزی اتحادیه بین المللی امت واحدة دراولین شب همایش دو روزه دفاع از مردم غزه وفلسطین که در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان وروز قدس در پارک بزرگ شهریزد برگزار شده بود در جمع مردم  وخانواده ها حضور یافت وضمن  بیان اهمیت جایگاه وحدت در پیروزی امت اسلامی خصوصا قدس شریف خاطر نشان ساخت: باید مراقب باشیم امروز کسانی خود را داعیه داردغدغه وحدت می خوانند که خلاف وحدت عمل کرده و در تمام عمرخود یکبارعلیه اسرائیل حرف نزده اند .

    همازاده افزود: بیایید مقایسه ای داشته باشیم بین کسانی که برای تثبیت شیعه کار می کنند ودغدغه وحدت دارند وکسانی که داعیه داروتفرقه اندازند.

    وی با بیان این مطلب که امروز یکی از مقدسات شیعه حمایت از فلسطین است اظهار داشت: مسأله فلسطین مسأله اسلام است وبرخی فقط شعاروحدت می دهند درحالی که باید با دقت وعنایت دراین مسأله گول تفرقه اندازان بین مذاهب را نخوریم وخط وربط خود را از رهبربگیریم کسی که همچون امام راحل مواضعشان را از ابتدا در مسأله فلسطین بارها با صراحت  وقاطعانه اعلام کرده اند.



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری