Skip to Content

کارشناس هواشناسی یزد:

دمای هوای یزد از فردا افزایش می‌یابد / میزان بارش‌ها طی 24 ساعت گذشته


کارشناس اداره کل هواشناسی یزد گفت: دمای هوای استان یزد از فردا روند افزایشی را طی خواهد کرد.

به گزارش یزد بانو؛ «سید عباس میرحسینی» کارشناس اداره کل هواشناسی یزد در گفتگو با خبرنگار یزد بانو، اذعان کرد: موج ناپایداری وارد استان ما شده بود دیروز در برخی نقاط استان به‌ویژه ارتفاعات بارش‌های رگباری همراه با رعد‌وبرق را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به میزان بارش‌ها در برخی نقاط استان ادامه داد: بیشترین بارش‌ها از حوزه تفت از ایستگاه زردین به میزان 13.5 میلی‌متر، سخوید 9.1 میلی‌متر، بنادکوک دیزه 6.5 میلی‌متر، بیداخوید 5/5 میلی‌متر، سانیچ 5 میلی‌متر، باز 5 میلی‌متر، گاریزات 5.3 میلی‌متر؛ در حوزه مهریز تنگ چنار 6 میلی‌متر، منشاد 5 میلی‌متر؛ در حوزه خاتم چنار ناز 6 میلی‌متر، چاهک 3.3 میلی‌متر؛ در حوزه میبد سورک 8 میلی‌متر؛ از حوزه ابرکوه اسفند آباد 3 میلی‌متر؛ از حوزه اردکان مزرعه آقای خرانق 2 میلی‌متر؛ از حوزه اشکذر هامانه 2 میلی‌متر بوده است.

میرحسینی با بیان اینکه امروز رگبار و رعدوبرق پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات و نیمه غربی استان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امروز هم در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و در برخی نقاط همراه با گردوخاک را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای استان یزد از فردا روند افزایشی را طی خواهد کرد، گفت: برای فردا در سطح استان روند افزایش دما و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید را داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی یزد تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای شهر یزد بین 31 و 19 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است؛ امروز دما به 31 درجه سانتی‌گراد رسید و پیش‌بینی می‌شود فردا به 33 درجه سانتی‌گراد و پس‌فردا به 35 درجه سانتی‌گراد برسد.

انتهای پیام/ش

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری