Skip to Content

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد:

سبک زندگی در خانواده ها متاثر از آموزش‌های رسمی/سلامت متأثر از عملکرد همه دستگاه‌ها است


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد گفت: سبک زندگی که در خانواده ها داریم متاثر از آموزش‌های رسمی در مدارس، دانشگاه‌ها و سایر بخش‌ها می باشد.

به گزارش یزدبانو به نقل از فارس از یزد، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه امنیت غذایی با اشاره به موضوع سلامت گفت: سلامت متأثر از عملکرد همه دستگاه‌ها و محصول بسترهایی است که همه ما در فراهم کردن آن نقش مهمی داریم.
وی افزود: سبک زندگی که در خانواده ها داریم متاثر از آموزش‌های رسمی در مدارس، دانشگاه‌ها و سایر بخش‌ها می باشد و شرایطی که در سطح استان ما با دست خودمان فراهم کردیم؛ بعضاً سلامت جامعه را در معرض بعضی از آسیب‌ها قرار می‌دهد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد بابیان اینکه همه ما در جهت سالم‌سازی جامعه مسئولیت داریم تصریح کرد: آن چیزی که می‌تواند همه عملکردها را در یک راستا قرار دهد و با اهداف مشخص کار را دنبال کند همین اسنادی است که دوستان توضیح دادند.
طالبی تأکید کرد: همه کارگروه‌ها و دستگاه‌هایی که در این سند مسئولیت دارند با جدیت موضوعات را دنبال کنند که بتوانیم در جلسات بعد گزارش‌های عینی از اجرایی شدن و شروع کار در حوزه‌های مختلف را از دستگاه‌های مختلف داشته باشیم.
این مسئول در پایان با اشاره به اینکه در خصوص بیماری‌های واگیر پیشنهاد‌ها و مصوبات خوبی داده شد که ان‌شاءالله دوستان دنبال می‌کنند، اظهار کرد: ناهماهنگی و آسیب‌های ناشی از این بی‌سامانی در حوزه صنفی پرنده فروشی‌ها دیده می‌شود که از اداره صنعت معدن و تجارت خواستاریم که با جدیت این موضوع را دنبال کنند که ما مشکلی در این رابطه نداشته باشیم.
انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری