Skip to Content

طی نشست هماهنگی شهرستان خاتم اعلام شد؛

شهرستان خاتم میزبان دو شهید گمنام می‌شود/ تشریح مراسم استقبال از شهدا


سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم با اشاره به خاکسپاری دو شهید گمنام در این شهرستان گفت: ورود شهدای گمنام به خاتم بخش مروست، مایه برکت برای نظام و حفظ روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان می شود.

به گزارش یزدبانو به نقل از  طنین خاتم؛ سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم در جلسه هماهنگی و آمادگی استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام این شهرستان ، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: شهدا سمبل افتخارات جمهوری اسلامی ایران هستند و رشادت های آنان باعث شد ایران در برابر هر تهدیدی بیمه شود.

محمد محمودی گفت:  حضور شهدای گمنام در شهرستان خاتم باعث افزایش روحیه شهادت طلبی در بین اقشار مختلف مردم می‌شود.

محمودی افزود: حضور گسترده مردم در تشیع پیکر دو شهید گمنام دارای دو پیام است : نخست این که به شهدا بگویند راه شما را ادامه خواهیم داد و پیام دوم این که امنیت و آرامش در کشور و اقتداری که عرصه بین المللی داریم ، مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.

در ادامه حجت الاسلام جعفری با اشاره به حضور پرشور مردم در استقبال از شهدای گمنام در بخش مرکزی و مروست اظهار داشت: یکی از عوامل بیمه شدن انقلاب اسلامی تجلیل از شهدا است وقتی دنیا روحیه ایثار و شهادت را در بین جوانان مشاهده کند جرأت رویارویی با این انقلاب را ندارد.

امام جمعه هرات گفت: شهدا باعث شدند در 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی بیمه شود و امروز ما وظیفه‌داریم  راه شهدا را بشناسیم و مسیر زندگی‌مان را به گونه ای تنظیم کنیم که از ادامه‌دهندگان اهداف شهدا باشیم.

گفتنی است مراسم استقبال از دو شهید گمنام در بخش مرکزی شهرستان خاتم ، سه شنبه عصر ساعت 15 از میدان فرمانداری تا حسینیه حضرت ولی عصر(عج) هادی آباد و چهارشنبه عصر ، ساعت 15 در دهستان چاهک این شهرستان برگزار شده وسپس، شهدای گرانقدر برای تشییع و تدفین به بخش مروست انتقال داده شده و پنجشنبه صبح ، ساعت 9 همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع و در حسینیه بزرگ مروست به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/ش 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری