Skip to Content

اعضای شورای فرهنگی اجتماعی تاکید کردند

صحت انتخابات ریاست شورای زنان/ آقایان نظرات خود را تحمیل نکنند


اکثریت اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده باتأکید بر صحت انتخابات ریاست این شورا، عدم پذیرش نظرات و سلایق آقایان را حق قانونی خود می‌دانند.

به گزارش یزدبانو به نقل ازتسنیم ؛  در تاریخ 27 شهریور 95، انتخابات شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده برای انتخاب ریاست شورا با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شد و براساس اکثریت آراء خانم آیت‌اللهی به عنوان ریاست شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده انتخاب شد.
شایان ذکر است انتخابات انجام یافته براساس مستندات قانونی در کمال صحت و طبق مفاد آئین‌نامه و به صورت قانونی برگزار شده است.
متأسفانه چند نفر از اعضاء بعد از شرکت در انتخابات و ارائه رأی نسبت به فرد مورد نظر خود و عدم کسب اکثریت اصل انتخابات را زیر سوال برده و این در حالی است که اکثریت اعضای این شورا اعتراضات این تعداد را وارد ندانسته و تأکید بر قانونی بودن انتخابات دارند.
در این راستا صفاتی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده اظهار کرد:‌ با توجه به مشکلات موجود در حوزه زنان و خانواده که از وظایف اصلی این شورا و نیازمند بررسی کارشناسی توسط این شوراست و همگی ما باید در مقابل آن پاسخگو باشیم، بهتر است بحث انتخابات زیاد طول نکشد و اختلاف نظرها به سرعت حل شود. شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان وخانواده تاکنون نسبت به تصمیم‌گیری‌های خود و مصوباتش استقلال داشته است اما متأسفانه در موضوع انتخابات در این دوره مجبور شده‌ایم آقایان را حَکم قرار دهیم با تمام احترامی که برای آقایان قائل هستم ولی نمی‌پسندم که در مورد تصمیمات و مصوبات این شورا که بر عهده زنان صاحبنظر علمی و فرهنگی و صاحب عقل و کار در کشور است آقایان دخالت داشته باشند.
وی افزود:‌ اختلاف بر سر مسائل به نفع هیچ کدام نیست، امام خمینی (ره) می‌فرمایند: «انبیاء اگر زیر یک سقف قرار گیرند با هم اختلاف ندارند زیرا هدف همه آنها واحد است.» انشاءالله فرموده ایشان الگوی رفتاری همه مسئولان کشور باشد.
نوبخت نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده نیز در این رابطه عنوان کرد: انتخابات ریاست شورا به طور صحیح و کاملا قانونی برگزار شده و مورد تأیید اکثریت اعضا است و موضوعاتی که بعضاً مطرح شده فاقد وجاهت قانونی و فاقد ربط حقوقی با موضوع انتخابات شوراست. در گذشته هم تصمیمات این شورا طبق آئین نامه و رویه معمول با تصویب اکثریت اعضاء مصوب شورا تلقی شده و سابقه نداشته است که آقایان در این گونه امور شورا دخالت کنند. امیدوارم شأن و جایگاه این شورا همچنان محفوظ مانده و شاهد اعلام رویه نادرست و بدعت‌گذاری در روند کار این مجموعه وزین نباشیم.


انتهای پیام/ص

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری