Skip to Content

یادداشت سردبیر

عطر مقاومت از ایران تا دنیا


مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین بازتاب فریاد بلند انقلاب اسلامی ایران است که از دست های چمران وهمت ومتوسلیان و ازمسجد جامع خرمشهرو روضه های حسین(ع) عطر آن به لبنان و فلسطین رسید و اینک گوشه گوشه دنیا مقاومت را ازچشم بچه های دفاع مقدس ایران وجنگ 8 ساله می بینند.

به گزارش یزدبانو، 23 مرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است که یادآورخاطره پیروزی شیرین و تاریخ ساز مقاومت اسلامی مردم لبنان در سال 1385 در برابر یکی از ارتش های قوی و پیشرفته ومجهز دنیا و  البته غاصب وسلطه جو یعنی اسرائیل است که با توجه به همزمانی این ایام با سومین پیروزی میدانی، عملیاتی و سیاسی مقاومت اسلامی یعنی جنگ 33 روزه غزه، تأمل در ریشه های پیروزی مقاومت لبنان وجایگاه تشکیل جبهه مقاومت در پیشبرد امت اسلام  به عنوان سرآغاز پیروزی های بزرگتر ضروری  می نماید .


دراین میان چهره نورانی خورشید تابنده  نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که وامدار انقلاب خونین عاشوراست و از آغاز هدفش بسیج مستضعفان جهان بود بیش ازپیش خودنمایی می کند.
امروز پیروز واقعی میدان، غزه است و دلیل آن عجز اسرائیل در درخواست از حامیان و اربابانش برای راضی کردن مقاومت به پذیرش آتش بس بدون پیش شرط یک جانبه  ونرسیدن به اهداف کوچک موقت از پیش طراحی شده است .
درمقابل ملتی مظلوم با همه مصائبی که اینک پس از 30 روز ابعاد جنایات آن بیشتر آشکار می شود با ایمان و توکل به خدا، خودباوری  و الگو گیری صحیح  از انقلاب امام خمینی(ره) و جبهه مقاومت لبنان  جانانه  و مظلومانه و با همه هستی اش ایستاد و تأثیر مقاومتش را در منطقه و جریان مقاومت و کل جهان می بیند که پس از این ارتش اسرائیل رو به شکست و اضمحلالی بزرگ است و صحنه امتحانی که جبهه حق و باطل و حامیان ظلم راجدا ساخت.
اینک پیام نصرت الهی درجهان طنین انداز شده است و قابل لمس برای همگان گشته است که آنان که با نام خدا وتوکل براو در راهش ایستادگی کنند خداوند یاری اش را برآنان افزون می کند و   آنان را به نصرت خود پیروز میدان می کند.

مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین بازتاب فریاد بلند انقلاب اسلامی ایران است که از دست های چمران وهمت ومتوسلیان و  ازمسجد جامع خرمشهرو روضه های حسین(ع)  عطر آن به  لبنان و فلسطین رسید و اینک گوشه گوشه دنیا مقاومت را ازچشم بچه های دفاع مقدس ایران وجنگ 8 ساله می بینند.
آنها که می خواهند چراغ انقلاب را درایران که متصل به نورالهی است خاموش کنند شعله های فروزانش در دنیا را چگونه می خواهند نابود سازند که پیام انقلاب در ابعاد داخلی و خارجی از آزادی، استقلال، عدالت طلبی، مبارزه با ظلم و فساد و سلطه جویی و... مرزها ی جغرافیایی و انسانی را درنوردیده و قلب های آزادگان جهان را تسخیر نموده  و اگر ضرورت وحدت بیش ازپیش امت بزگ رسول الله علیه ظلم  و استکبار از طرف همه گروه ها و ملت ها و دولت های اسلامی حس شود غده سرطانی  اسرائیل محو می شود.
امروز جلب افکارعمومی جهان حول آرمان آزادی قدس به گستردگی یکی از وظایف معنوی درکنار وظایف مادی ماست.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری