Skip to Content

مسئول امور بانوان اداره ورزش یزد تشریح کرد؛

عملکرد شش ماهه نخست ورزش بانوان یزد در سال جاری


مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد عملکرد شش ماهه نخست ورزش بانوان را در سالجاری تشریح کرد.

به گزارش یزدبانو، آزاده دهقان در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: نشاط اجتماعی خانواده ها در گرو سلامت روحی و جسمی زنان بوده و برای دستیابی به این امر زنان باید ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: با برنامه ریزی هایی که در خصوص توسعه فضاهای ورزشی بانوان و فرهنگ سازی در زمینه ورزش انجام شده در تلاشیم تا به اهدافمان که همگانی کردن ورزش در بین بانوان است دست یابیم.

مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد:در استان یزد 35 رشته ورزشی فعالند که شمشیربازی ، اسکواش ، تیراندازی ، تیراندازی با کمان ، تکواندو و کاراته از جمله رشته ها ی فعال هستند.

دهقان اظهار داشت: براین اساس در شش ماهه نخست سالجاری 17 هزار و 585 ورزشکار زن در استان یزد ساماندهی شده اند و 170 مربی و 43 داور نیز در این مدت اضافه شده اند.

وی اضافه کرد: سحر کرجی در رشته کاراته ، یگانه غریب گشته رشته کشتی آلیش ، نجمه سازنجیان و نگین کافی در رشته شمشیربازی نیز ورزشکارانی بودند در شش ماهه نخست سالجاری موفق به مدال در مسابقات برون مرزی شدند.

مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد : در راستای همگانی کردن ورزش و تعمیم و توسعه ورزش های بومی محلی نیز 48 جشنواره ورزشی و 19 همایش پیاده روی به مناسبت های مختلف در شهرستان ها برگزار شده که جشنواره دختران فاطمی ، جشنواره مادر ، مسابقات کارمندان دولت از جمله این برنامه ها بوده است.

وی در خصوص برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش با بیان اینکه بیش از 80 برنامه در سطح استان اجرا شده است، اضافه کرد: در این هفته مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، همایش های پیاده روی ، کوهنوردی و جشنواره های مختلف و دیگر برنامه های ورزشی برگزار شده است.

انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری