Skip to Content

یادداشت/حجت الاسلام خوشنام

لزوم ترویج حجاب و عفاف در جامعه


حجت الاسلام خوشنام در یادداشتی به لزوم ترویج حجاب و عفاف در جامعه پرداخت.

به گزارش یزدبانو به نقل از طنین خاتم؛حجه الاسلام والمسلمین صادق خوشنام به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در یادداشتی با تبریک و گرامیداشت این هفته اورده است:

باید بدانیم انقدر حجاب و عفاف در جامعه دارای اهمیت می باشد که بخش عظیمی از سعادت وپیشرفت جامعه و فساد جامعه بستگی به حجاب و عفاف زنان و دختران جامعه دارد .

ما اگر بخواهیم به جامعه ای آرمانی و شهری دور از فساد برسیم یکی از مهمترین موارد ان درست شدن حجاب و عفاف دختران و زنان خودمان می باشد .

حجاب و عفاف مایه آرامش ، عزت و وقار بانوان در جامعه است ، حتی الامکان تمدن غرب به این نتیجه رسیده اند که بی حجابی و آزادی جنسی ثمره ای جز فساد و فحشا ندارد .

وی در ادامه آورده است : یکی از مهمترین کارها در عرصه عفاف و حجاب ، فرهنگ سازی و بیان فلسفه حجاب در میان دختران جوان و بانوان می باشد ، اگر دختر حوان یا خانمی بداند که حجاب مصونیت است ، حجاب باعث جلوگیری از آزار هرزه گویان و اراذل می شود ، باعث شخصیت بهتر برای زن می شود ، باعث آرامش و وقار بیشتر می شود و خشنودی و اطاعت الهی را به همراه دارد این دختر و این خانم مطمئنا با حجاب می شود . ما باید فلسفه حجاب و عفاف را از سنین نواجوانی و آغاز بلوغ به دختران آموزش بدهیم .

حجاب و پوشش درست اسلامی دختران جوان و بانوان مسلمان از مهمترین بنیان های سلامت و تحکیم خانواده است .

انتهای پیام/

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری