Skip to Content

ویژگی‌ کاندید اصلح چیست؟

منتخب مردم در مجلس؛ دلسوز واقعی باشد


نماینده‌ای باید انتخاب شود که به معنای واقعی دلسوز مردم باشد؛ لازم است در سابقه نمایندگان میزان صداقت در گفتارشان بررسی شود.

خبرنگار یزدبانو؛ در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نظر تعدادی از بانوان یزدی را پیرامون"شاخص‌های یک کاندید اصلح" جویا شده است که در زیر می‌خوانید:

مهدیه مؤمنی با بیان اینکه یک نماینده خوب زمانی می‌تواند مفید باشد که به نظر آحاد مردم اهمیت دهد، گفت: نماینده‌ها نباید با خلف وعده‌های خود باعث بدبینی در بین مردم شوند؛ آنها وظیفه دارند در راستای پاسخگویی به مشکلات مردم کوشا باشند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه نماینده مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و مدیریت بر عملکرد دولت است.

فاطمه سلیمی نژاد لزوم انتخاب نماینده اصلح را برای مجلس شورای اسلامی یادآور شد و افزود: اکنون که در آستانه انتخابات قرار داریم، توجه در انتخاب فرد مناسب ضروری است.

وی با بیان اینکه مردم باید از تبلیغات دشمن برای نفوذ بر  حذر باشند، عنوان کرد: هدف اصلی دشمن در انتخابات نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری کشور است.

فاطمه دهقان مهم‌ترین ویژگی نماینده خوب را وکیل واقعی مردم بودن دانست و اظهار کرد: نماینده‌ای خوب است که در حل مشکلات  اجتماعی، فرهنگی ، توسعه ای و اقتصادی مردم کوشا باشد.

وی ادامه داد: نماینده باید اعتماد مردم را محترم بشمارد؛ بنابراین به نماینده‌ای رأی خواهیم داد که کار خود را بر مبنای اصول و روش‌های صحیح مطابقت دهد.

دانش‌آموز یزدی نیز ضمن تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: به نظر من، مهمترین ملاک برای انتخاب نماینده اصلح، بررسی میزان صداقت در گفتار سابق نمایندگان است.

وی گفت: افرادی باید انتخاب شوند که روحیه جهادی را در جامعه گسترش دهند، منتخبان باید راه‌های نفوذ دشمن را بازشناخته و با روحیه انقلابی به مردم خدمت کنند.

سمانه دهقان یکی دیگر از بانوان یزدی در خصوص شاخص‌های کاندید اصلح گفت: نماینده‌ای باید انتخاب شود که به معنای واقعی دلسوز مردم بوده و درد ودل آنها را گوش کند.

انتهای پیام/د
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری