Skip to Content


میزبانی جهان شهر یزد از 7 رویداد مهم جودو


رئیس هیئت جودو، کوراش و جوجیتسو استان یزد از برگزاری هفت رویداد مهم در بهمن‌ماه سال جاری در شهر جهانی یزد خبر داد.

به گزارش یزدبانو به نقل از فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، علی‌محمد عزیزی با اعلام این خبر گفت: با رایزنی و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده هفت رویداد مهم کشوری را میزبان شده‌ایم که این رویدادها در ماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس دوره داوری درجه سه و دو متمرکز کشوری در دو بخش آقایان و بانوان از نهم بهمن‌ماه به مدت پنج روز در مدرسه جودو یزد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت جودو کوراش و جوجیتسو استان یزد ادامه داد: همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگ‌سالان کوراش جهت انتخاب نفرات برتر برای حضور دربازی‌های آسیایی 2018 برگزار و کوراش کاران روزهای 12 و 13 بهمن‌ماه برای رسیدن به تیم ملی باهم به رقابت می‌پردازند.

عزیزی اظهار داشت: پس از مسابقات انتخابی نفرات برتر در اردوی آمادگی حضور خواهند یافت که میزبانی اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان کشور نیز از 13 بهمن‌ماه به مدت 10 روز به یزد سپرده‌شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین هم‌زمان با این اردو، اردوی آمادگی تیم ملی بزرگ‌سالان کوراش بانوان هم برای آمادگی بیشتر جهت حضور دربازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 در یزد برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره داوری درجه‌یک جودو در دو بخش آقایان و بانوان نیز در دهه اول اسفندماه در شهر جهانی یزد برگزار می‌گردد.

عزیزی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با فراهم کردن تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی منسجم میزبان خوبی برای این رویدادهای مهم باشیم.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری