Skip to Content

رئیس اداره ثبت احوال بافق:

نرخ زادو ولد در بافق 3.1 می باشد/ مهمترین علت مرگ و میر در بافق بیماری های قلبی و عروقی است


محمود کریمیان، در حاشیه بازديد رييس سازمان ثبت احوال کشور و مديرکل ثبت احوال استان يزد، با اعلام این خبر افزود: انواع سرطان و تصادفات از ديگر عوامل اصلي مرگ ومير در بافق مي باشد.

به گزارش یزدبانو به نقل از بافق خبر، معاون وزير و رييس سازمان ثبت احوال  کشور به همراه مديرکل ثبت احوال استان يزد از اداره ثبت احوال بافق بازديد و از نزديک در جريان نحوه خدمات رساني و همچنين مشکلات اين اداره قرار گرفت.

 

رييس اداره ثبت احوال بافق در اين ديدار ضمن اشاره به عملکرد اين  اداره درشهرستان عنوان کرد: اداره ثبت احوال شهرستان بافق درسال 49 تشکيل و اولين سند را به ثبت رساند و هم اکنون با دارا بودن 5 کارمند مشغول به فعاليت است.

 

«محمود کريميان» در رابطه با نرخ باروري و ولادت در شهرستان بافق اظهار داشت: نرخ باروري درشهرستان بافق در حدود 3/1 مي باشد و ماهيانه تعداد 80 تا 85 مورد ولادت داريم.

 

وي همچنين در مورد علل اصلي وفات در شهرستان افزود: مهمترين علت مرگ ومير در بافق ناشي از بيماري هاي قلبي و عروقي مي باشد و انواع سرطان و تصادفات از ديگر عوامل اصلي مرگ ومير درشهرستان مي باشد.

 

کريميان در ادامه به مشکلات پيش روي اين اداره اشاره کرد و افزود: کمبود نيروي انساني، مشکلات مربوط به مسائل عمراني و ساختمان و عدم وجود زيرساخت هاي لازم از جمله نبود شبکه فيبر نوري در اين اداره را مهمترين مشکلات اين اداره مي باشد.

 

لازم به ذکر است رييس سازمان ثبت احوال کشور در پايان اين بازديد براي حل مشکلات و کمبود هاي اين اداره قول مساعدت و همکاري داد.
 

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری