Skip to Content


نفرات برتر مسابقات شنا بانوان کارمند دولت معرفی شدند


مسابقات شنا بانوان کارمند دولت با معرفی نفرات برتر بکار خود پایان داد.


به گزارش یزدبانو، دوره مسابقات شنا بانوان کارمند دولت در دو رده سنی زیر 35 سال و بالای 35 سال در مجموعه ورزشی بانوان کوثر یزد برگزار شد.
در پایان این مسابقات در رده سنی زیر 35 سال ریحانه بخشایش از اداره کل امور مالیاتی ، طیبه پژوهان از اداره کل ورزش و جوانان و آبشوری از توزیع برق عناوین اول تا سوم ماده کرال پشت را بدست آوردند.
در کرال سینه این رده سنی هم الهام برزگر از اداره کل ورزش و جوانان اول ، طاهری از اداره کل امور مالیاتی نایب قهرمانی را بدست آورد و مهتاب دهقان از توزیع برق بر سکوی سوم ایستاد.
الهه گوهریان از اداره کل ورزش و جوانان در ماده قورباغه عنوان قهرمانی را بدست آورد و صادقی از ثبت احوال و طیبه خلخالی از سازمان بهزیستی دوم و سوم شدند.
در رده سنی بالای 35 سال هم عناوین اول تا سوم ماده کرال پشت به مریم فروتن از اداره کل نوسازی مدارس ، اعظم السادات امامی از اداره کل ورزش و جوانان و شکوفه شرفی از استانداری رسید.
در ماده کرال سینه این رده سنی هم فرحناز آیتی زاده از دانشگاه یزد اول شد و محبوبه نواب زاده از اداره کل نوسازی مدارس و بهجت امیری از سازمان بهزیستی دوم و سوم شدند.
در ماده قورباغه نیز شراره نشاط از اداره کل نوسازی مدارس ، فائزه سالاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صدیقه بهشت آیین از اداره کل امور اقتصادی و دارائی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

 

منبع: روابط عمومي اداره كل ورزش وجوانان استان يزد




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری