Skip to Content

دبیر کمیته فرهنگی و فضاسازی و تبلیغات کنگره 4 شهید استان یزد تصریح کرد:

نقاشی 4هزار متر دیوار به مناسبت دومین کنگره شهدای استان یزد


راسخی دبیر کمیته فرهنگی و فضاسازی و تبلیغات کنگره 4 شهید استان یزد از اجرای برنامه هایی با محوریت کنگره ملی شهدا در استان یزد خبرداد.

سید حسین راسخی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص برنامه های کمیته فرهنگی و فضاسازی و تبلیغات کنگره 4 هزار شهید استان یزد گفت: در این کمیته برنامه هایی چون ساخت 40 موشن از فعالیت های در قالب کنگره شهدا، نقاشی 4 هزار متر دیواربه مناسبت دومین کنگره شهدا یزد و نویسندگی انیمیشن سرداران شهید که در حال ساخت است را در دستور کار داریم.

دبیر کمیته فرهنگی و فضاسازی و تبلیغات کمیته 4هزار شهید استان یزد عنوان کرد: از دیگر برنامه های این کمیته در راستای کنگره شهدا آغاز 4 هزار چله زیارت عاشورا، 4 هزار ختم قرآن کریم و 4 هزار ختم صلوات بوده که بین مردم توزیع شده و در حال انجام است.

وی اظهار کرد: اجرای جشنواره قصه گویی توسط کانون فرهنگی ورزشی کودکان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری، ساخت تیزر، ساخت سرود و نماهنگ و اجرای 18 گروه سرود در مناسبت های مختلف در ذیل دومین کنگره شهدا استان یزد که در دستور کار قرار گرفته است.

راسخی گفت: 4 هزار تصویر شهدای استان یزد را به صورت تخته شاسی طراحی کرده ایم و این تخته شاسی ها در یادواره شهرستان یزد به نمایش گذاشته می شود و بعد از سرکشی خانواده شهدا این تخته شاسی ها به خانواده شهدا تقدیم خواهد شد.

دبیر کمیته فرهنگی و فضاسازی و تبلیغات کمیته 4هزار شهید استان یزد در پایان افزود: با همکاری سازمان سیما و منظر شهرداری یزد قرار شد ورودی های استان یزد به بیلبورد های بزرگ سرداران شهید استان به مناسبت کنگره ملی شهدا استان مزین شود.

انتهای پیام/

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری