Skip to Content

یادداشت اختصاصی

نقد هایی بر عملکرد تکفیریها


تکفیریها باید متوجه باشند که رفتار آنها خیلی از جوانان مسلمان را از اسلام رانده است و خیلی از مردم آزاد اندیش غرب را دچار تردید در مورد اسلام کرده است .

به گزارش یزدبانو، کارشناس ارشد مسائل سیاسی یادداشتی را با عنوان نقدهایی بر عملکرد تکفیریها برای ما ارسال کرده است که به شرح زیر است :

همانطور که ما می دانیم در اسلام توصیه های فراوانی شده است در مورد رفتار مسلمانان با مسلمانان  و غیر مسلمانان؛ یکی از توصیه هایی که در اسلام آمده این است که مردم باید از دست و زبان فرد مسلمان در امان باشند.
دستوراتی که اسلام داده است مربوط  به  همین کره خاکی است و غایت این توصیه ها مربوط به نتیجه اعمال انسانهاست که به دنیای دیگر منتقل می کنند.
اسلام دارای اصولی است که مهمترین آنها توحید و نبوت است و تکفیریها باید بدانند که با رفتار خود به سمت جنگ با خدا و قرآن رفته اند. در اسلام هیچ فرد مسلمانی تکفیر نشده است حتی کسانیکه به اماکن مقدس و زیارتگاهها ایرادهایی وارد می دانند.
در اسلام طرفداران ادیان الهی که صاحب کتاب هستند مورد تکفیر قرار نگرفته اند و این برخلاف اعمال  و رفتار تکفیریها و تروریستهای حال حاضر در عراق من جمله گروه داعش است .
اینگونه اعمال تکفیریها در مسیر استقبال از آن منجی نجات بخش که وعده اکثر ادیان است نیست.اعمال و رفتار گروههای تروریستی که با هدف تشکیل حکومت اسلامی شام و عراق انجام می شود راه را برای ورود بیشتر صهیونیستها در منطقه هموارتر می کند.
تکفیریها باید بدانند که نوک حمله خودشان را به سمت اسرائیل کنند و گروههای تروریستی ازجمله گروههای منصوب به داعش بدانند اگر الان نجات قبله اول مسلملنان را فراموش کرده اند در آینده نیز قبله دوم مسلمین را فراموش خواهند کرد. حال این اعمال آنها با علم باشد چه بدون علم .
تکفیریها باید متوجه باشند که رفتار آنها خیلی از جوانان مسلمان را از اسلام رانده است و خیلی از مردم آزاد اندیش غرب را دچار تردید در مورد اسلام کرده است .
شعارهای الله اکبری که هنگام کشتن مسلمانان از خود سر می دهند باعث شده است ،هنگام بلند شدن صدای الله اکبر در مناره های مساجد کشورهای غربی، مردم دچار وحشت بشوند.
ما می دانیم گرگها نیز همجنس خود را نمی خورند در حالی که تکفیریها از خوردن جگر مسلمان هیچ ابایی ندارند.
تکفیریها باید بدانند که شعار تکفیر را جایگزین شعار مقاومت کرده اند و این یعنی در امان ماندن دولت غاصب صهیونیسم.
همان طورکه یک میخ باعث گسستن چوب می شود، اعمال و رفتار تکفیریها نیز موجب جدایی و شکاف در میان مسلمانان می شود.
روح مقاومت باعث می شود که اسلام همیشه زنده بماند و لذا آنها بدانند این جبهه را نمی توانند تضعیف و یا از میان بردارند.ایران اسلامی یکی از طلایه داران عرصه مبارزه با استکبار و صهیونیست و همیشه در خط مقدم مبارزه با انحرافات و حملات دشمنان داخلی وخارجی اسلام بوده است.
اسلام توانسته است که روح مقاومت را در دنیا و در فلسطین افزایش دهد.جوانان باید مواظب باشند که شعارهای زیبای تکفیریها از حنجره افرادی است که به ظاهر اسلام دارند ولی در باطن ،پیاده نظام جبهه صهیونیسم هستند. اهل قبله را نمی توان تکفیر کرد حتی اگر اعتقادی به مقبره و زیارتگاه نداشته باشند.
از نگاه بعضی از عالمان اسلام خصوصا اهل سنت، دوستان نادان بدتر از دشمنان اسلام هستند.تکفیر کردن مسلمانان و غیرمسلمانان توسط گروههای تروریستی داعش صدای عالمان اهل سنت را درآورده است.
در اکثر نقاط جهان اسلام نشست هایی علیه این جریان خطرناک ضد اسلام برگزار شده است که نمونه آن اجلاسی در پاکستان است که حتی طرفداران اهل سنت من جمله طالبان و اهل حدیث نیز در آن دیده می شود.
یکی از راه های منکوب کردن تکفیریها، چنگ انداختن همه مسلمانان به ریسمان الهی و ایجاد وحدت در میان تمامی گروههای مسلمان است.
وحدت یک ضرورت است و همه به دنبال وحدت هستند مگر کسانیکه به دنبال طرحهای آمریکایی و صهیونیستی باشند.باید  به جوانان بها داد به آنها نزدیک شد و تفکرات آنها را و نیازهای آنها را مشخص و هدایت کرد؛ پاسخگوی شبهات آنها بود.
پذیرفتن و بها دادن به جوانان یکی ازراههای مبارزه با جریانات تروریستی باشد و باید جوانان را موجب تشویق و ترغیب خود قرار داد.

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری