Skip to Content

گزارش / دبیر مجمع راهبردی بسیج استان یزد

همه بسیجیان ولایتمدار با پرونده و بی پرونده مأمور به تلاشند/ بسیج آماده انجام هر نوع مأموریت


معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: اگر بسیج یک شجرة طیبة است پس ما آن را بی پایان دانسته و همه بسیجیان ولایت مدار اعم ازبی پرونده و با پرونده در شرایط کنونی عرصه پیکار و عمل، شجاع، دشمن شناس و مانع نشناس، مأمور تلاش دراین مسیرند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، دبیر مجمع راهبردی بسیج استان یزد در جمع اعضای این مجمع که با حضورسردار نقدی و جمعی از مسؤولین استانی از جمله استاندار و معاونان وی، ائمه جمعه سراسر استان و زارع زاده نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور ، دکتر جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و ...برگزار شد، با اشاره به آیه ای ازسوره عنکبوت «ان الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا وان الله لمع المحسنین» ضرورت مدیریت  جهادی و درخواست راههای کارآمد حل مسائل پیچیده ایران و جهان اسلام به مدد الهی را اثبات نمود و فلسفه تشکیل این مجمع را جزم شدن عزم  بسیجیان آماده به خدمت پیروخط  امام و ولایت برای پاسداشت میراث جهاد و شهادت در انجام کارهای بزرگ دانست.
غلامحسین دشتی،  دو پیش زمینه  تشکیل این برنامه را ایمان به ظرفیت بالای بسیج برای ایران و جهان اسلام  و باور به آینده ای پرچالش ترعنوان کرد و گفت : اگر بسیج یک شجرة طیبة است پس  ما آن را بی پایان دانسته و همه بسیجیان ولایت مدار اعم ازبی پرونده و با پرونده در شرایط کنونی عرصه پیکار و عمل، شجاع،  دشمن شناس و مانع نشناس، مأمور تلاش دراین مسیرند.

وی درادامه افزود : آینده پرچالش تر در همه زمینه ها را پیش رو داریم که با توجه به تجربه و ماهیت انقلاب اسلامی شیطان را عریان تر و با همه ظرفیت ها به عرصه مقابله با همه اهداف انقلاب و حمله به تمام نقاط ضعف ما خواهد آورد.

معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری یزد، جبهه آینده را شفاف خواند و اظهار داشت : همه یاران در آینده احساس خطر واقعی را خواهند فهمید ومصمم ترعمل خواهند کرد و با این نگاه اندیشه ای در بسیج،  با حضور همه اندیشه های خیرخواهانه ی مدد کار نظام، فراهم شده است.

دبیر مجمع راهبردی بسیج استان یزد هر مؤمن و بسیجی را کانون فکر و عمل درخدمت به نظام دانست و کار مجمع را یک کار مشورتی، امر به معروفی، ظرفیت مدار در خدمت نظام دانست و به ارائه گزارش مختصری از برنامه ها واهداف و تعداد کارگروه های تشکیل شده در استان و برنامه های شش ماه آینده مجمع پرداخت.
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری