Skip to Content

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد مطرح کرد

پرداخت بیش از 294 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به 638 طرح در یزد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: بیش از 294 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب 638 طرح در سال 96 به متقاضیان ایجاد اشتغال در استان یزد پرداخت شد.

به گزارش یزد بانو؛ «محمدحسین ریاحی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در گفتگو با خبرنگار یزد بانو خاطرنشان کرد: در حوزه مشاغل روستایی، فراگیر و خانگی اعتباری بالغ‌بر 500 میلیارد تومان در اختیار استان یزد قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 638 طرح در حوزه‌های فراگیر، روستایی و مشاغل خانگی و به تفکیک 9 طرح در حوزه اشتغال فراگیر، 50 طرح در حوزه اشتغال روستایی و عشایری و 579 طرح در حوزه مشاغل خانگی تسهیلات دریافت کردند.

ریاحی با بیان اینکه از جوانان و فارغ‌التحصیلان انتظار می‌رود که از ظرفیت به وجود آمده استفاده کرده و در حوزه توسعه اشتغال در استان قدم‌های خوبی با نگاه کارآفرینی بردارند، تصریح کرد: در سال 96 به میزان 294 هزار و 505 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان پرداخت شد.

وی افزود: 127 هزار میلیون ریال در طرح اشتغال فراگیر، 104 هزار و 635 میلیون ریال در حوزه اشتغال روستایی و عشایری و 62 هزار و 870 میلیون ریال در حوزه مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به ایجاد هزار و 34 شغل در حوزه مشاغل روستایی، فراگیر و خانگی اظهار کرد: در سال گذشته 154 نفر با اجرای طرح اشتغال فراگیر، 241 نفر در بخش اشتغال روستایی و عشایری و 639 نفر در حوزه مشاغل خانگی شاغل شدند.

انتهای پیام/ش

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری