Skip to Content


پیش‌بینی حضور 300 هزار نوازد در همایش شیرخوارگان حسینی یزد


مسئول ستاد جهانی علی اصغر(ع) استان با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 180 نقطه استان یزد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 300 هزار نوزاد در همایش شیرخوار‌گان حسینی استان یزد شرکت کنند.

به گزارش یزدبانو؛«سیدمحمود حسینی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه یزد، با اشاره به ضرورت ترویج ارزش‌های حسینی بین نسل جدید، اظهار کرد: همچون صنوات گذشته همایش شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور شیرخوارگان حسینی در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با مرکز یزد در 182 نقطه استان برگزار می‌شود.

مسئول ستاد جهانی علی اصغر(ع) استان یزد با بیان این‌که پیش بینی می‌شود بیش از 15 هزار نفر در همایش شیرخواردگان حسینی یزد شرکت کنند، گفت: همایش‌های علی اصغر استان یزد آماده حضور بیش از 300 هزار نوزاد شیرخواره هستند.

حسینی در ادامه آمادگی نوزادان شیعه برای ظهور امام زمان(ع) را یکی از مهمترین اهداف برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استان و کشور دانست و بیان کرد: ‌این همایش در شهر یزد 31 شهریور همزمان با اولین روز محرم از ساعت 8:30 صبح در حسینه سیدمحمدآقا برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امسال بیش از 30 هزار لباس علی‌اصغر برای شیرخوارگان حسینی در یزد تهیه شده که متقاضیان می‌توانند با ارائه شناسنامه فرزند خود نسبت به دریافت لباس اقدام کنند.

گفتنی است؛ پرسنل ستاد علی اصغر(یزد) از امروز یک شنبه 26 شهریور از ساعت 17 برای ارائه لباس علی‌اصغر در حسینه سید محمد آقا مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری