Skip to Content

یزدبانو/همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر

چهلمین حلقه شجره طیبه صالحین سال جاری بانوان بسیجی در مسجد ملا اسماعیل یزد تشکیل شد


مسؤول دفتر بسیج خواهران ناحیه مقاومت مرکزی یزد اظهار داشت: بانوان بسیجی چهلمین حلقه شجره طیبه صالحین را در مسجد ملا اسماعیل یزد تشکیل دادند.

خانم باغستانی در حاشیه  برگزاری نماز جمعه این هفته یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنراظهار داشت: از هفته دوم فروردین سال جاری به صورت برنامه ریزی شده و در هماهنگی با پایگاههای حوزه هها دو زینبیه و چهار عصمتیه دو حلقه شجره طیبه صالحین بانوان بسیجی به نمایندگی از سایر حلقه ها یک ساعت قبل از نماز جمعه با حضور مربی حلقه به تبیین یکی از مباحث عقیدتی می پردازند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را استفاده دیگر بانوان علاقه مند شرکت کننده در نماز جمعه از مباحث مطرح شده در هر حلقه دانست و تصریح کرد: در سال گذشته در برخی از مناسبتها این حلقه ها تشکیل می شد و لی در سال جدید از هفته دوم فروردین ماه به غیر از روز قدس و جمعه عید فطر هر هفته با حضوراعضای دو حلقه شجره طیبه صالحین تشکیل شده است.

مسؤول بسیج خواهران ناحیه مرکزی یزد مهم ترین مباحث مطرح شده در این حلقه ها را شامل مهدویت، زندگانی حضرت زهرا(س)، اعتکاف، حجاب و عفاف، آشنایی با سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) ، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

باغستانی افزود: دیگر حوزه های بسیج خواهران یزد نیز می توانند با برنامه ریزی و هماهنگی حلقه های شجره طیبه صالحین را در محل نماز جمعه تشکیل دهند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری