Skip to Content

گفتگو/ عضو جمعیت زنان فرهیخته استان یزد

کتمان ولایت فقیه از کوته فکری است


سیما راغببیان در مورد اظهارات سخیفانه یکی از نمایندگان سابق مردم یزد در مجلس گفت : هر کسی که بخواهد امام خمینی(ره) و ولایت فقیه را سخیف کند؛ محکوم می کنیم و کتمان ولایت فقیه از کوتاه فکری شان است.

عضو جمعیت زنان فرهیخته استان یزد در پی اظهارات سخیفانه و غیر عالمانه رضوی نماینده سابق مردم یزد در مجلس در گفتگو با خبرنگار یزدبانو اظهار داشت : آنقدربحث  ولایت فقیه گسترده است و صحبت دراین حوزه اش کارشناسی می طلبد که باید ساعت ها وروزها درباره آن سخن گفت و اظهارات چند دقیقه ای  و از روی غرض ورزی این فرد در جمع مردم شهیدپرور مهریز را محکوم می کنیم.
راغبیان افزود : از مهم ترین زیربناهای انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که بعد از14 قرن در جامعه اسلامی باز حاکمیت یافت و توانست در برابر تمام مکاتب سیاسی غرب قد علم کند و اکثر دشمنان همین را می گویند چون جامعه را اداره کرده و اسلام یک دین عبادی صرف نیست بلکه دینی عبادی و سیاسی است و حتی بیشتر هم سیاسی است و در پی تأمین سعادت دنیا  و آخرت است .
این بانوی فرهیخته و مبلغ دینی، زیر سؤال بردن اصل ولایت فقیه را یک سخن عوامانه وتأسف برانگیز خواند و افزود : هر کسی که بخواهد امام خمینی(ره)  و ولایت فقیه را سخیف کند؛ محکوم می کنیم  و کتمان ولایت فقیه از کوتاه فکری شان است.
راغبیان تصریح کرد : حفظ نظام و استحکام بخشی به آن جز با ولایت فقیه محقق نمی شود و این افراد می خواهند ولایت را که فقاهت و مرجعیت است زیر سؤال ببرند.
وی با بیان این مطلب که ولایت فقیه، اصلی است که سابقه تاریخی اش به یک زمان خاص محدود نمی شود و می بینیم که چگونه کشورما  با این اصل مترقی و متعالی در دنیا  درخشش یافته است و برخی می خواهند این جایگاه را کوچک کنند و ما را دشمن شاد سازند به راستی که هر منصبی نمی تواند امام راحل را اینگونه زیر سؤال ببرد.

گفتنی است : یکی دو روز گذشته یکی از عناصر اصلاح‌طلب یزدی که سابقه نمایندگی مجلس را نیز در کارنامه خود دارد، در سخنان بی سابقه و ساختارشکنانه‌ای در مهریز با حمله به اصل ولایت فقیه ضمن اشاعه اکاذیب صریح، به توهین به ساحت امام خمینی(ره) پرداخت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری