Skip to Content

گفتگویی خواندنی بادانش آموز حاضر در اعتکاف؛

کوچکترین معتکف ابرکوهی/اشاره‌های معنادار محدثه وقتی مادرش از او می‌گفت!


هر چند دانش آموزان به دلیل همزمان بودن ایام البیض با مدرسه و تحصیل موفق نشدند، در مراسم اعتکاف شرکت کنند، ولی محدثه دختر 10 ساله ابرکوهی توانست خود را به معتکفین برساند.

به گزارش یزدبانو به نقل از سرو ابرکوه، تعداد 260 نفر از بانوان ابرکوهی با حضور در مسجد جامع شهرستان در مراسم معنوی اعتکاف شرکت نمودند که کوچکترین آنها 10 ساله و مسن ترین آنان 80 ساله هستند.


در بین معتکفین حضور دانش آموز 10 ساله ابرکوهی به عنوان کوچکترین معتکف سوژه خبرنگار سرو ابرکوه شد که با او گفتگوی کوتاهی داشته باشد؛ البته پیدا کردن محدثه خانم در بین این جمعیت کار ساده ای نبود و بسیار جستجو کردیم تا ایشان را پیدا کنیم.


این دختر خانم خود را محدثه اکرمی فرزند علی معرفی کرد که برای اولین بار در اعتکاف شرکت کرده و از حضور در این مراسم بسیار خوشحال است.


محدثه گفت: من دانش آموز مدرسه بنیاد 15 خرداد هستم و می بایست الان در مدرسه باشم، اما معلم و مدیر مدرسه وقتی اشتیاق من را دیدند، گفتند چون درس هایم نسبت به دیگر بچه ها بهتر است و عقب نمی مانم می توانم در این مراسم شرکت کنم.


مادر محدثه وقتی از اشتیاق او برای حضور در این مراسم، روزه گرفتن و خواندن نماز های مستحبی تعریف می کرد، محدثه مرتب به مادرش اشاره می کرد که چیزی نگوید... شاید او می خواست مادرش با نگفتن راز و نیازهایش، اعمالش ریا محسوب نشود و تنها بین خود و خدایش باقی بماند.


کوچکترین معتکف ابرکوه در مسجد جامع در پایان سلامتی و ظهور امام زمان(عج) و نابودی دشمنان را از خداوند منان خواستار شد.

انتهای پیام/ع




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری