Skip to Content


یزد به بوی حضرت معصومه(س) معطر شد


خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س) در آستانه‎‎ی سالروز ولادت این بانوی برگزیده اسلام و آغاز دهه كرامت، وارد يزد شدند.

به گزارش یزدبانو به نقل از ایسنا - منطقه یزد، "محمدرضا دشتی" مدیر عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد عصر دیروز در حاشيه مراسم استقبال این از خدام، اظهار کرد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، امسال نيز خادمان حرم حضرت معصومه (س) مانند دو سه سال اخير به استان يزد دعوت شدند و در آستانه‌‌ی آغاز دهه كرامت وارد استان شدند.

وی با اشاره به اينكه برنامه‌هاي متعددي براي حضور اين كاروان در يزد تدارك ديده شده است، افزود: امروز سه‌شنبه 12 مردادماه حضور در كانون اصلاح و تربيت، خانه سالمندان بهار، بيمارستان موقوفه گودرز، امامزاده جعفر(ع) و گلزار شهداي ميدان اميرچخماق برنامه‌ريزي شده است.

وی تصریح کرد: در ويژه برنامه دهه كرامت که عصر امروز در امامزاده جعفر (ع) يزد برگزار مي‌‌شود، خدام حضرت معصومه(س) در حضور مردم دارالعباده‎‎ی یزد با قاريان برتر كشور ديدار مي‌كنند و براي زائران اين امامزاده واجب‌التعظيم به اجراي برنامه مي‌پردازند.

دشتی خاطرنشان كرد: خدام حضرت معصومه(س) در روز چهارشنبه نيز به امامزاده شاهزاده فاضل، آسايشگاه جانبازان و موسسه قرآني جوادالائمه مي‌روند و در چهل و ششمين نشست از سلسله نشست‌هاي سبك زندگي كه از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد برگزار مي‌شود، شركت مي‌كنند و به اجراي برنامه‌هاي ويژه مي‌پردازند.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يادآور شد: در اين روز كاروان خدام حرم حضرت معصومه(س) با نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه يزد نيز ديدار و گفت‌وگو مي‌كنند.

وی با اشاره به برنامه‌هايي كه براي روز پنج‌شنبه 14 مردادماه تدارك ديده شده است، افزود: خادمان از ساعت 7:30 در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) يزد حضور مي‌يابند و با اجراي برنامه‌هاي ويژه در ميان زائران بسته‌هاي تبركي توزيع مي‌كنند.

دشتی افزود: حضور در ندامتگاه يزد، خانه سالمندان ترنج و فرهنگسراي خانواده نيز از ديگر برنامه‌هاي روز پنج‌شنبه است.

مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري با اشاره به اين كه روز 15 مرداد، آخرين روز حضور كاروان خادمان حرم حضرت معصومه(س) در شهرستان يزد خواهد بود، بیان کرد: حضور در هيئت رزمندگان، حضور در منزل شهيد آتش‌نشان، حضور در منازل دو شهيد مدافع حرم استان يزد، عيادت با بيماران بيمارستان شهيد صدوقي نيز از برنامه‌هاي آخرين روز حضور خادمان در يزد است.

وي يادآور شد: خادمان حرم حضرت معصومه (س) روز شنبه را نيز در استان يزد خواهند بود اما به شهرستان ميبد سفر مي‌كنند و در آنجا در برنامه‌هاي تدارك ديده شده، حضور مي‌يابند.

دشتي در پایان توزيع بسته‌هاي تبركي، تبرك پرچم بارگاه حضرت معصومه (س)، اجراي مديحه‌سرايي و زيارت‌نامه خواني را از برنامه‌هاي خادمان در هر يك از اماكن ياد شده اعلام كرد.

انتهای پیام/ص

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری