Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون اداره کل زندان های استان یزد اظهار داشت؛

آزادی880 زندانی جرائم غیرعمد طی 10 سال گذشته در استان یزد


معاون اداره کل زندان های استان یزد گفت: طی 10 سال گذشته 880 زندانی غیر عمد و مالی در این استان آزاد شده اند .

به گزارش یزد امــــــروز از ایرنا محمد سلیمی فر دوشنبه شب در مراسم جشن گلریزان در اردکان با بیان اینکه 185میلیارد ریال جهت آزاد سازی این زندانیان هزینه شد افزود: در سال 93 نیز ستاد دیه استان مسبب آزادی 89 نفر از زندانیان محکومین مالی با پرداخت 55 میلیارد ریال شده است.


وی اضافه کرد: در ابتدای سال 94 نیز این ستاد 21 نفراز این نوع از زندانیان را با پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال ازاد نموده است.


معاون اداره کل زندان های استان یزد با بیان اینکه هم اکنون 122 نفر زندانی محکوم مالی در استان یزد در زندان بسر می برند و دست نیاز به سمت خیرین دراز نموده اند تصریح کرد: در سال 93 نیز ستاد دیه استان دو نفر از محکومین مالی شهرستان اردکان را با پرداخت 150 میلیون تومان آزاد کرد .


سلیمی فر اظهار کرد: بزودی 7 نفر محکوم مالی شهرستان اردکان که در زندان های استان یزد تحمل کیفر می نمایند با پرداخت 230 میلیون تومان ازاد می شوند.


فرماندار اردکان نیز با بیان اینکه کمک های خیران شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد توفیقی الهی است که برکات دنیوی و اجر اخروی را به دنبال خواهد داشت تصریح کرد: این مراسم نمادی از نوع دوستی مردم متدین شهرستان محسوب می شود.


حسین اسماعلیی اظهار کرد: بی شک دستگیری از محرومین و کمک به همنوعان یکی از بهترین خصلت های هر جامعه انسانی است.


12 نفر زندانی متهم به جرائم غیر عمد در زندان اردکان به سر می برند و در جشن گلریزان امسال 71 میلیون و 200 هزار تومان به همین منظور توسط خیرین اردکانی جمع اوری شد .
اردکان با 80 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.






آخرین اخبار آخرین اخبار