Navigation Navigation

محتوا محتوا

گزارش همایش رزمندگان دفاع مقدس تفت؛

از اشک رزمندگان بخاطر دلنوشته دختر شهید تا زنده شدن حال و هوای روزهای جنگ


گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس تفت با حضور پرشکوه رزمندگان برگزار شد.

به گزارش یزدامروز به نقل از صبح تفت، همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان تفت با حضور پرشکوه رزمندگان و سخنرانی و خاطره گویی سردار حاج حسین کاجی برگزار شد.

این همایش با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز شد و رزمندگان به یاد روز های جنگ دوباره نماز را باهم به جماعت خواندند.

در ابتدای آغاز همایش دختر شهیدی با قرائت دلنوشته خود، حال و هوای مراسم را عوض کرد و گویی رزمندگان به یاد شب عملیات افتادند و اشک ها بود که بر گونه ها جاری می شد.

بعد از خواندن دلنوشته، میهان ویژه مراسم سردار «حاج حسین کاجی» به سخنرانی پرداخت و یاد شهدا و حال و هوای روز های جنگ را دوباره زنده کرد تا یادگاران دفاع مقدس شهرستان تفت که دور هم جمع شده بودند با یاد همرزمان شهید خود در حال و هوای 26 سال پیش سیر کنند.

سردار کاجی در این مراسم با بیان اینکه آنچه مشخص است این است که ما شهدا را نشناخته ایم! چرا که هنوز نفهمیدیم شهید یعنی چه و شهدا چه کردند.

وی افزود: اگر بخواهیم یاد و خاطره شهدا و ارزش ها را گرامی بداریم و یکبار دیگر زمینه ظهور امام زمان(عج) را که اخلاص، ایمان، تقوا، جهاد، از خودگذشتی، ایثار، فداکاری و رضای خداوند بود ایجاد کنیم، چاره ای جز این نداریم که راه شهدا را ادامه بدهیم و کوچه و شهر ما بوی شهدا بدهد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه به بیان خاطراتی از شهدا و توسل به اهل بیت(ع) پرداخت.

پس از سخنرانی سردار کاجی، شاعر دفاع مقدس  به شعر خوانی حماسی پرداخت و حضار با صلوات وی را تشویق کردند.

مراسم با پخش نماهنگی از شهدا ادامه پیدا کرد و پس از آن سردار «فرهنگ دوست» به خاطره گویی از شهدا پرداخت و یادآور جانفاشانی هایی رزمندگان تیپ الغدیر استان یزد در 8 سال دفاع مقدس شد.

حسن ختام این همایش سخنرانی کوتاه فرمانده جوان و خستگی ناپذیر ناحیه مقاومت بسیج تفت بود که از حضور تمام رزمندگان تشکر کرد.

انتهای پیام/ ع ب






آخرین اخبار آخرین اخبار