Navigation Navigation

محتوا محتوا

بسته خبری پلیس‎؛

از پلمب 8 قهوه خانه و کافي شاپ متخلف تادستگيري 17 سارق با 36 فقره سرقت در يزد


رئيس پليس امنيت عمومي استان يزددر راستاي ساماندهي و جلوگيري از فعاليت غيرمجاز کافي شاپ و قهوه خانه ها در سطح شهر يزد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي با همکاري عوامل مرکز بهداشت شهرستان از 25 واحد صنفي مربوطه بازديد به عمل آورده که در نتيجه؛ 8 واحد صنفي متخلف پلمپ شدند.

درراستای احترام به مخاطبان علاقه مند به اخبار پلیسی؛ بسته خبری پلیس در سایت یزدامروز منتشر شد

کشف 63 هزار نخ سيگار قاچاق در يزد

سرهنگ "حسين فروزاني"، درباره جزئيات اين خبر گفت: با توجه به کسب خبري مبني بر توزيع سيگار قاچاق توسط فردي در شهرستان يزد بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: روز گذشته ماموران پليس آگاهي به بازرسي از مغازه مورد نظر پرداخته و موفق به کشف 66 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان يزد با بيان اينکه محموله قاچاق دخاني کشف شده تحويل اداره دخانيات استان شد، خاطرنشان کرد: خانواده ها به اين نکته توجه داشته باشند که سيگار، پايه و اساس شروع بسياري از ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي است که به همين منظور بايد توجه بيشتري را بر نوجوانان و جوانان خود داشته باشند.

پلمب 8 قهوه خانه و کافي شاپ متخلف در يزد

سرهنگ "رضارضايي" ، درباره جزئيات اين خبر اظهارداشت: در راستاي ساماندهي و جلوگيري از فعاليت غيرمجاز کافي شاپ و قهوه خانه ها در سطح شهر يزد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي با همکاري عوامل مرکز بهداشت شهرستان به بازديد از قهوه خانه ها و کافي شاپ ها پرداختند.

وي افزود: ماموران از 25 واحد صنفي مربوطه بازديد به عمل آورده که در نتيجه؛ 8 واحد صنفي متخلف در صفائيه، بلوار پروفسور حسابي،خيابان تيمسار فلاحي، ميدان عالم، بلوار دانشجو و ميدان امام علي(ع) پلمب شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان يزد در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعاليت غيرمجاز صنوف مختلف، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

محموله ميلياردي کاغذ قاچاق در يزد توقيف شد

 سرهنگ "حسين رضايي" درباره اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با ورود قاچاق کالا، روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي ضمن کنترل محورهاي مواصلاتي، يک دستگاه تريلي کشنده ولوو را متوقف و مورد بازرسي قرار دادند.

رضايي ادامه داد: ماموران پليس در بازرسي از اين تريلي، 23 تن کاغذ خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 300 ميليون ريال را کشف کردند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد ضمن اشاره به دستگيري دو متهم در اين خصوص خاطرنشان کرد: متهمان اين محموله کاغذهاي خارجي را بدون مجوزگمرکي و به صورت قاچاق ازجنوب شرق کشور بارگيري و قصد انتقال به تهران را داشتند که توسط ماموران پليس اين استان دستگير و به مراجع قانوني معرفي شدند.

کاهش 8 درصدي وقوع انواع سرقت ها در يزد

 سرهنگ "منوچهرنصيري" با اشاره به تنوع و گستردگي ماموريت هاي نيروي انتظامي در زمينه هاي مختلف و برقراري نظم و امنيت براي شهروندان، مهم ترين اولويت ها و برنامه هاي پليس شهرستان را در درجه نخست انجام اقدامات پيشگيرانه از وقوع جرائم بر مبناي همکاري و تعامل با مردم اعلام کرد

وي کاهش 8 درصدي انواع سرقت ها را ظرف يک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان نشانه بارز تعامل مردم با پليس برشمرد و خاطرنشان کرد: امنيت يک نياز همگاني و مستلزم مشارکت همگان است و اين موضوع از اولويت هاي مهم در برنامه ريزي و تصميم گيري در نيروي انتظامي است.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد تصريح کرد: پيشگيري اجتماعي از مهم‌ترين موضوعاتي است كه در سال‌هاي اخير به طور جدي در دستور كار قرار گرفته و به طور قطع اگر پيشگيري اجتماعي در جامعه محقق شود بسياري از جرائم و معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي كه ناشي از عدم آگاهي شهروندان در جامعه است به حداقل خواهد رسيد.

کشف 130 راس دام قاچاق در محور کمربندي تفت

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "احمدغلامزاده" فرمانده انتظامي شهرستان تفت درباره اين خبر گفت: ماموران گشت يگان امداد اين شهرستان روز گذشته هنگام گشت زني در محور کمربندي، يکدستگاه کاميون "بنز" را که با محموله دام از جنوب شرق کشور عازم "البرز" بود متوقف کردند.

وي ضمن اشاره به کشف 130 راس گوسفند قاچاق در بازرسي از اين خودرو و دستگيري يک متهم افزود: متهم اين دام ها را بدون داشتن مجوز دامپزشکي بارگيري کرده بود که توسط ماموران پليس دستگير شد.

سرهنگ غلامزاده ارزش اين محموله دام را بيش از يک ميليارد ريال بيان کرد و افزود: متهم به مراجع قانوني معرفي و دام¬هاي قاچاق نيز به قرنطينه دامپزشکي استان تحويل داده شد.

مامور پليس کيف ميليوني را به صاحبش بازگرداند

 سرهنگ "محمداعتمادي نسب" رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد درباره اين خبر گفت: روز گذشته گروهبانيکم "مجيدصمدي نژاد" هنگام گشت زني و انجام وظيفه در نزديکي يکي از بيمارستان هاي شهر يزد يک عدد کيف دستي حاوي طلاجات، وجه نقد، مدارک هويتي و ... را پيدا مي کند.

وي ادامه داد: مامور وظيفه شناس پليس شهرستان يزد در کمال صحت و درستي کيف را به اداره پليس منتقل و با همکاري عوامل کلانتري، مالباخته را شناسايي و کيف را به او تحويل مي دهند.

سرهنگ اعتمادي نسب تصريح کرد: اين کيف دستي حاوي طلاجات و زيورآلات و وجه نقد به ارزش 200 ميليون ريال و همچنين يکدستگاه گوشي تلفن همراه، کارت عابربانک و مدارک هويتي بود که توسط اين مامور پليس به صاحبش بازگردانده شد.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد با بيان اينکه اين عمل مامور پليس يزد، خشنودي مالباخته و رضايت شهروندان از عملکرد پليس را در پي داشت افزود: صحت، پاکي و سلامت اداري ماموران انتظامي استان يزد از افتخارات اين مجموعه است.

دستگيري کلاهبرداران کارخانه هاي کاشي ميبد

سرهنگ "سيدمحمدطاهرموسوي" فرمانده انتظامي شهرستان ميبد، گفت: در پي شکايت مسئولان دو کارخانه کاشي مبني بر کلاهبرداري دو نفر در خصوص بارگيري محموله کاشي بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي ادامه داد: شاکيان پرونده به پليس اعلام کردند که "مدتي قبل دو محموله کاشي هر کدام به وزن 30 تن توسط يکدستگاه خودروي تريلي به مقصد استان هاي شمالي بارگيري شده اما محموله هاي موردنظر به مقصد نرسيده است".

سرهنگ موسوي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان ميبد با کار اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي، خودروي موردنظر را شناسايي کرده و پس از اخذ مجوزقضائي، خودرو را در محورهاي مواصلاتي متوقف و راننده و شاگرد تريلي را به عنوان متهمان اصلي پرونده دستگير کردند.

موسوي گفت: متهمان در اداره پليس به جعل اسناد و مدارک هويتي، بارنامه خودرو و بارگيري 60 تن کاشي در دو مرحله به ارزش 500 ميليون ريال و همچنين فروش محموله هاي کاشي در ديگر استان ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ميبد با بيان اينکه با دستور قاضي پرونده متهمان روانه زندان شدند خاطرنشان کرد: کارخانه ها، شرکت هاي توليدي و باربري ها قبل از بارگيري و ارسال محموله هاي توليدي به ديگر استان ها از صلاحيت رانندگان و مدارک هويتي و شناسايي آنها اطمينان حاصل کنند.

سواري پژو 206 با بيش از 24 ميليون ريال خلافي در اشکذر توقيف شد

سرهنگ "حسين ثقفي" گفت: ماموران پليس راهور شهرستان حين کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه خودرو سواري پژو 206 را به علت داشتن سرعت زياد و انجام حرکات مخاطره آميز متوقف كردند‌.

وي افزود: پس از توقف و استعلام از مرکز اجرائيات پليس راهور ، مشخص شد که اين خودرو داراي 24 ميليون و 700 هزار ريال خلافي پرداخت نشده با سابقه تخلفات حادثه ساز است.

فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر اظهار داشت: برابر تبصره ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10 ميليون ريال برسد، مراتب به مالک خودرو اعلام شده و چنانچه ظرف مدت يک ماه از تاريخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، از تردد آن جلوگيري مي شود که برابر قانون، خودرو مذکور توقيف و روانه پارکينگ شد.

توقيف خودرو با کالاي قاچاق در اردکان

 سرهنگ "سيدرضاصادقيان" گفت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان روز گذشته هنگام کنترل خودروهاي عبوري يکدستگاه کاميونت "کاويان" را براي بازرسي متوقف کردند.

صادقيان ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو بيش از 100 قلم انواع لوازم خانگي شامل؛ تلويزيون، ماشين لباسشويي و همچنين انواع نوشيدني خارجي کشف شد.

وي ارزش اين محموله کشف شده را 250 ميليون ريال بيان کرد و افزود: در اين راستا يک متهم دستگير و به دادسرا معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اردکان در پايان گفت: متهم اين محموله را بدون مجوز گمرکي بارگيري و قصد انتقال به شمال کشور را داشت که توسط ماموران پليس دستگير شد.

دستگيري 17 سارق با 36 فقره سرقت در يزد

سرهنگ "منوچهر نصيري " گفت: در ادامه طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي ماموران پليس شهرستان، طرح برخورد با سارقان را طي يک هفته در سطح شهرستان  اجرا کردند.

سرهنگ "نصيري "اذعان کرد: در ادامه اين طرح با تحقيقات فني و پليسي 17 سارق دستگير که به 36 فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد با تاکيد بر جديت و قاطعيت پليس در اجراي طرح هاي  پاکسازي نقاط و محلات آلوده و جرم خيز شهرستان افزود: زنگ هشدار پليس براي مخلان نظم و آسايش عمومي به صدا در آمده و پليس با بهره گيري از کليه امکانات و تجهيزات خود با مجرمان با قاطعيت تمام برخورد مي کند.

حجاب و عفاف باعث آرامش و پايداي نهاد مقدس خانواده است

سرهنگ "فرهاد بيگلري"  با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه "زن مسلمان با حجاب، امنيت خود و مردان را در جامعه تامين مي کند"،گفت: حفظ اين واجب الهي اطاعت از خداست و اطاعت از خدا حقي است که بر بندگان نهاده است و هر انسان باورمندي بايد تعبدا و نه فقط به خاطر مصالح عمومي و... اين حق و حد الهي را ادا کند.

وي افزود: رعايت حجاب نه تنها براي خود زن ارزش آفرين است، بلکه باعث حفظ ارزش‌هاي انساني، جامعه، مبارزه با تهاجم فرهنگي غرب، کاهش چشمگير مفاسد فردي و اجتماعي، آرامش و پايداري نهاد مقدس خانواده و استيفاي نيروي کار در سطح جامعه است و خانواده ها بايستي در تقويت و سالم سازي فرزندان ، نقش خود را به درستي ايفا نمايند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: اگر زنان جامعه باحجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم مي‌مانند و هم در جامعه، سلامت خانوادگي حفظ خواهد شد و محيط خانواده تحت تاثير خودنمايي‌‌هاي عده‌اي از زنان بدحجاب و بي‌حجاب قرار نمي‌گيرد و هم مراکز اجتماعي در کمال سلامت رفتاري خواهند بود و بزهکاري‌هاي اجتماعي به حداقل خواهد رسيد.

وي با اشاره به اينکه، تعميق فرهنگ حجاب و عفاف، آسيب‌هاي اجتماعي را  به فرصت تبديل مي‌کند، افزود: حجاب به معناي پوشش بيروني و عفاف به معناي پوشش دروني است به گونه اي که بودن اين دو عامل در کنار هم، سلامت جامعه را در پي دارد.

سرهنگ "بيگلري" با اشاره به اينکه خالق بشر بر تمام اسرار و رموز آفرينش و عالم بشريت آگاه است، بيان داشت: خداوند متعال زيبايي، امنيت، رشد و تعالي انسان‌ها به خصوص زن را در عفاف و حجاب دانسته است و آيات نوراني قرآن کريم ضرورت اين حکم الهي را به نحو مطلوب تبيين کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان بافق در پايان با اشاره به سوء استفاده دشمنان و بيگانگان از تکنولوژي روز دنيا در اشاعه فرهنگ منحرف غربي اظهار داشت: دشمنان درجنگ نرم سعي دارند با اشاعه فرهنگ منحرف غربي، شايعه پراکني، ايجاد ترديد در دل و ذهن مردم و تبليغات سوء رواني، به اهداف شومشان برسند.

فرهادبيگلري از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه جرائمي از قبيل فساد اخلاقي، مواد مخدر، سرقت و  هر موردي كه باعث هنجارشكني در جامعه مي شود ضمن تماس با تلفن 110  ، پليس را در برقراي نظم و امنيت و جامعه عاري از فساد ياري رسانند.

پایگاه خبری پلیس/






آخرین اخبار آخرین اخبار