Navigation Navigation

محتوا محتوا

معلم خرید خدمتی یزدی عنوان کرد

استخدام؛ بزرگترین آرزوی معلمان خرید خدمتی


رقیه محمدی نصرآبادی با تاکید بر اینکه استخدام بزرگترین آرزوی معلمان خرید خدمتی است ابراز داشت: قطعا اگر استخدام شویم تمامی مشکلات ما حل خواهد شد و زحمات 6 ساله هدر نخواهد رفت.

رقیه محمدی نصرآبادی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ با اشاره به مشکلات متعدد معلمان طرح خرید خدمات آموزشی گفت: مهمترین دغدغه ما معلمین طرح خرید خدمات آموزشی عدم امنیت شغلی است به طوری که موسس می تواند با اختیارات خود از ادامه همکاری با معلمی که چندین سال سابقه خدمت دارد سرباز زند.

این معلم خرید خدمتی افزود: مثلا در سال گذشته یکی از موسسین در اقدامی کاملا سلیقه ای تمامی معلمان خرید خدمتی را اخراج کرد و این موضوع آرامش و امنیت خاطر را از همه ما گرفته است.

محمدی نصرآبادی تصریح کرد: پس از 6 سال از اجرای این طرح حقوق دریافتی بنده با حق اولاد و پایه سنوات یک میلیون و 300 هزار تومان است و این در حالی است که برخی کمتر از این رقم هم دریافت می کنند.

وی پرداخت حق بیمه ناقص ماهاینه را از دیگر مشکلات این قشر برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه ماهیانه برای 21 روز بیمه تامین اجتماعی در نظر گرفته می شود و مابقی را یا باید موسس از حقوقمان کسر کند و از جیب پرداخت کنیم و یا اصلا موسس با این کار نیز موافقت نکرده و همان 21 روز در نظر گرفته می شود.

این بانوی معلم در ادامه به جلسه معلمان خرید خدمتی با استاندار یزد اشاره کرد و ابراز داشت: در این جلسه استاندار محترم قول های خوبی به ما دادند که از جمله آن ها سهمیه استخدامی ماده 28 بود به شکلی که مقرر شد معلمان حمایتی در آزمون استخدامی شرکت کنند و 80 درصد سهمیه جذب به آنان اختصاص پیدا کند که این موضوع از خبرهای بسیار خوش برای همه ما بود.

محمدی نصرآبادی با تاکید بر اینکه استخدام بزرگترین آرزوی معلمان خرید خدمتی است ابراز داشت: قطعا اگر استخدام شویم تمامی مشکلات ما حل خواهد شد و زحمات 6 ساله هدر نخواهد رفت.

وی در پایان از استاندار یزد قدردانی کرد و گفت: امیدوارم مسئولان با عمل به وعده خود آرامش را به جامعه معلمان خرید خدمتی هدیه بدهند.

انتهای پیام/ح
 






آخرین اخبار آخرین اخبار