Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر اجرایی مبشران غدیر خبر داد

آغاز طرح «پیام بران پیامبر» در یزد


مدیر اجرایی طرح‌های مرکز فرهنگی مبشران یزد گفت: طرح پیام بران پیامبر از فردا به مدت یک ماه در یزد اجرا می‌شود.

به گزارش یزدامروز، علیرضا سواچه با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، اظهار کرد: طرح «پیام بران پیامبر» که در راستای اطاعت از امر پیامبر(ص) علیه در پیام رسانی غدیر اجرایی می‌شود، از امروز آغاز و تا 18 شهریور ماه ادامه دارد .

وی افزود: طرح پیام بران پیامبر بیانگر واقعه بزرگ غدیر است که در سال دهم هجری،120 هزار نفر به فرمان رسول اکرم (ص) گردهم جمع شدند و در آن مجلس باشکوه امیرالمونین (ع) را به ولایت و جانشینی پیامبر(ص) برگزیدند و یک رسالت مهم وعظیمی در پیام رسانی غدیر برعهده حضار تا روز قیامت نهادند.

مدیر اجرایی طرح‌های مرکز فرهنگی مبشران یزد گفت: این طرح از سال گذشته با نقل احادیث معتبری که از معصومین (ع) و حضرت محمد (ص) در مورد ولایت امیرالمومنین (ع) و آداب عید غدیر در یزد شروع شده است.

سواچه با بیان این که این طرح نگاهی خاص و ویژه به حدیث نبوی مبنی بر این که «باید سخن مرا حاضران به غایبان و پدران به فرزندان برسانند تا روز رستاخیز» دارد، تصریح کرد: طرح پیام بران پیامبر 40 روز مانده به غدیر اجرا می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: طرح پیام بران پیامبر به وسیله یک سری فلش کارت‌ها اجرایی می‌شود که این فلش کارت‌ها با عنوان «من به تو گفتم، تو هم به دیگران بگو» قابل دسترسی است و در طول این 40 روز، هرروز یک حدیث در راستای عمل کردن و اطاعت از فرمایش پیامبر نیز نمایه می‌شود .

مدیر اجرایی طرح‌های مرکز فرهنگی مبشران یزد افزود: هدف از اجرای طرح پیام بران پیامبر پیام رسانی غدیر به صورت نسل به نسل و چهره به چهره که وظیفه همه مسلمانان اعم از شیعه وسنی است و نیز ترویج آیات و احادیث درمورد ولایت امیرالمونین علیه السلام است .

این مقام مسئول تأکید کرد: شرکت در این طرح وابسته به قشر خاصی نیست و عموم مردم می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند و به نوعی مبشر غدیر و نیز پیام بر پیغمبر خود باشند.

علاقمندان می توانند جهت دسترسی به مجموعه کارت های پیام بران پیامبر به سایت مبشرغدیر به آدرس   mobasherghadir.ir که در قالب کارت پستال قرار گرفته است، مراجعه کنند .


انتهای پیام/





آخرین اخبار آخرین اخبار