Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون بازرگانی سازمان صمت:

افزایش تقاضا لاستیک پراید در یزد را کمیاب کرده است


معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان یزد گفت: بحث کمبود لاستیک‌های پراید و ماشین‌های مشابه به خاطر تقاضای زیاد است.

به گزارش یزدامروز، علی افشارپور معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان یزد پیرامون وضعیت لاستیک در استان و کمبود برخی سایزها گفت: لاستیک سبک اصلا حواله‌ای نیست، یعنی این نیست که دقیقا حواله برای آن صادر شود و اگر مثلا واحد تولیدی ما در یزد داریم باید به استان‌های دیگر هم لاستیک تحویل بدهد.

وی افزود: در استان یزد هماهنگ شده است و ما تعدادی نماینده اضافه کرده‌ایم که تعداد زیادی لاستیک دارد در استان تزریق می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان یزد اظهار داشت: بحث کمبود لاستیک‌های پراید و ماشین‌های مشابه مطرح است که آن هم به خاطر تقاضا است چون تقاضای مصرف در این نوع لاستیک بسیار زیاد است، هرچند تولید هم نسبت به سایزهای دیگر بسیار زیاد انجام می‌شود اما معمولا جوابگو نیست و تنظیم بازار کشور هم دارد برنامه‌ریزی می‌کند تا تولید این سایزها را بیشتر انجام دهند و مشکلات را حل کنند.

افشارپور خاطرنشان کرد: در استان یزد با توجه به سامانه‌ای که وجود دارد و بحث های نظارتی که انجام می‌شود خوشبختانه وضعیت کمبود هم بهتر شده و بیشتر از قبل دارد وارد می‌شود و فکر می‌کنم اگر مشکل سایزهای سبک حل شود مشکلی در رابطه با لاستیک نخواهیم داشت.

گفتنی است چند روز قبل ناصر صادقیان رئیس اتحادیه لاستیک‌فروشان و آپاراتی استان یزد گفته بود: در حال حاضر لاستیک‌هایی که از طریق تولیدی به نماینده‌ها داده می‌شود به اندازه کافی موجود است ولی در برخی سایزها مانند پراید و پیکان کمبود داریم که از مسئولان استانی و دستگاه‌های نظارتی مربوطه که می‌توانند به تولیدی‌ها امر کنند و در ارتباط باشند درخواست داریم تا سهمیه استان را برای لاستیک پراید و پیکان سایز 13 را بیشتر کنند تا مصرف کنندگان 20 تا 30 روز معطل نمانند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار