Navigation Navigation

محتوا محتوا

نماینده پنج شهرستان استان یزد در گفتگو با یزدرسا:

افزایش 15 درصدی حقوق در مقایسه با میزان تورم جوابگو نیست


صباغیان با بیان اینکه افزایش حقوق کارگران و کارمندان باید به نحوی باشد که فشاری که روی قشر آسیب‌پذیر وجود دارد، کمتر شود، عنوان کرد: افزایش 15 درصدی حقوق در مقایسه با میزان تورم جوابگو نیست.

محمدرضا صباغیان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه افزایش 15 درصدی حقوق در مقایسه با میزان تورم جوابگو نیست، عنوان کرد: البته این میزان افزایش حقوق پیشنهاد دولت است و باید در مجلس در کمیسیون تلفیق و در صحن علنی بررسی می‌شود و این عدد قطعی نیست و باید به نحوی باشد که فشاری که روی قشر حقوق‌بگیر و قشر آسیب‌پذیر وجود دارد، کمتر شود.

وی اظهار داشت: باید کاری کنیم تا درآمدها افزایش پیدا کند تا بتوان این وضعیت را سامان داد، اگر درآمدی نداشته باشیم و بگوییم حقوق را افزایش می‌دهیم این خود موجب افزایش تورم می‌شود.

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در واکنش به گرانی کالاها به بهانه افزایش قیمت بنزین، عنوان کرد: علت مخالفت مجلس با افزایش قیمت بنزین همین بود که این افزایش قیمت گرانی کالاها را به دنبال دارد.

صباغیان ادامه داد: متأسفانه دولت و دستگاه‌های نظارتی در نظارت بر کالاها ضعیف هستند و چون نظارت نیست افزاد سودجو و فرصت‌طلب سوءاستفاده می‌کنند و قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و بر تورم دامن می‌زنند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار