Navigation Navigation

محتوا محتوا


آمارگیران یزدی تا ساعت 22 یه منازل شهروندان مراجعه می کنند


مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد سرشماری استان یزد از تمدید زمان مراجعه ماموران آمارگیر به درب منازل مردم تا ساعت 10 شب خبر داد.

به گزارش یزدامروز، ضیا اولیا امشب در جمع نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق (ع) از تمدید زمان فعالیت ماموران آمارگیر تا ساعت 10 شب خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه سه روز کاری (جمعه 28 آبان ماه) تا مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 باقیمانده، تعدادی از خانوارها هنگام مراجعه ماموران در منزل حضور نداشته‌اند و بر اساس تعاریف مرکز آمار ایران، خانوار غایب محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: به منظور تلاش بیشتر ماموران آمارگیر برای سرشماری خانوارهای غایب، ساعت آمارگیری تا 10 شب تمدید شده و این درخواست از خانوارها وجود دارد تا در این زمینه همکاری لازم را با ماموران به عمل آورند.

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد سرشماری استان یزد خاطرنشان کرد: ماموران آمارگیر از زمان آغاز طرح سرشماری به صورت حضور از ساعت هشت صبح تا هشت شب برای کار آمارگیری مراجعه می‌کردند اما این زمان تا ساعت 22 تمدید شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر 12.4 درصد خانوارهای یزدی غایب محسوب می‌شوند در حالی که این میزان در کل کشور 6 درصد است.

اولیا از مردم خواست تا در اسرع وقت و تا پایان هفته در سرشماری شرکت کنند و خانوارهای غایب نیز اطلاعات خود را از طریق تماس تلفنی با ستادهای سرشماری شهرستان‌های خود ثبت کنند.

وی ادامه داد: خانوارهایی که کدآماری 12 رقمی سامانه سرشماری را در اختیار دارند، می‌توانند آن را به همراه کد خانوار غایب در سامانه سرشماری 95 ثبت نمایند و بدون نیاز به تماس با ستادهای شهرستانی، در سرشماری شرکت کنند.

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد سرشماری استان یزد خاطرنشان کرد: علاوه بر این، خانوارها می‌توانند نام شهرستان محل سکونت، نام خیابان محل سکونت و نام مامور مراجعه کننده به منزل خود را به سامانه پیامکی 10006434 ارسال کنند تا با برقراری تماس تلفنی از طریق ماموران تلفنی آمارگیری در سرشماری شرکت داده شوند.

فارس/






آخرین اخبار آخرین اخبار