Navigation Navigation

محتوا محتوا


اندر حکایت پرخاش والی یزد!


جناب آقای میرمحمدی! خودتان را عصبانی نکنید زیرا«آب از سرچشمه گل آلود است!»

یزدامـــروز به نقل ازیزد رسا؛ رضا بردستانی از یادداشت نویسان روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در وبلاگ شخصی خود یادداشتی را با عنوان «اندر حکایت پرخاش والی یزد» منتشر کرد:
همین دیروز ـ پریروز پسری که در تلگرام برای برخی مشکلاتی درست کرده بود گفت:«پلیس فتا حواسش به همه چی هست!» این را از این باب آوردیم که اگر استاندار پروازی یزد حواسش به شیوه مدیریت مدیران یزد هست در عوض خیلی ها حواسشان به همه اتفاقاتی که دارد رخ می دهد هست! هست چون باید باشد. بگذریم که وقتی کسانی باید علم مخالفت بردارند به دکمه پیراهن استاندار هم«گیر»می دهند و وقتی باید«دربست»حمایت کنند حتی پول آتلیه هم می دهند تا عکس هایی که می خواهند درست از آب درآید(نقل به مضمون!)
ما مانده ایم برخی«فقط»استاندار می شوند تا در جمع، مدیران کل استان را خجالت دهند؟ پس تفاوت شما با آن استانداری که می گفتند چکمه پوش است و تند مزاج است و ... چیست؟راستی آنانی که به عدد کارمندان و خویشاوندانشان روزنامه و هفته نامه به ثبت رسانیده اند احساس«وظیفه» نمی کنند؟ یا فقط بلدند مجوز نشریه بگیرند تا...؟ آن هایی که یک روز دست نوشته معاون استاندار را منتشر کردند تا«بداخلاقی و پرخاش»وی را رسانه ای کنند بد نبود اگر چهارکلام می نوشتند...
می نوشتند آقای استاندار عزیز(!!!):
«اگر وزیر کشور به نبودن های پی در پی شما در استان توجه کرده بود و بودن های چندخط در میانتان را بی خیال شده بود و همین گونه که شما به مدیرکل آموزش و پرورش تاختید! به شما تاخته بود حالا هم یزد استاندار تمام وقت و بومی و کاربلد به جای استاندار غیر ساکن و مثلا بومی و بازنشسته داشت و هم شما مجبور نبودید برخلاف تعاریف! خط و نشان بکشید! که اگر پلیس فتا حواسش به همه چیز هست ما هم حواسمان به همه چیز هست؟»
آقای استاندار استانداری یزد(!!!)
راستی می شود بفرمایید دقیقا شما حواستان به چی از همه چی هست؟ اگر حواستان به همه چی هست چگونه به این نتیجه رسیدید که از ضعیف ترین مدیر مجموعه مدیران استان در چندسال اخیر! یعنی مدیر کل سفارشی ورزش و جوانان تقدیر کنید؟ به راستی اگر حواستان به همه چی هست می شود بگویید با چه روش و لطایف الحیلی به انتخاب مشاوران پرداختید! اگر حواستان به همه چی هست نتیجه شکوائیه والدین از شیوه مدیریت مدارس غیر انتفاعی پس از گذشت سه ماه از سال تحصیلی چه شد؟
آقای میرمحمدی استاندار نجیب و بازنشسته یزد!
اگرحواستان به همه چی بود که استانداری مدیرکل روابط عمومی داشت، ورزش و جوانان بزرگتر داشت، شهر، دادرس داشت و مردم فریاد رسی داشتند! اگر حواستان به همه چی بود که پایانه اینقدر مشکل نداشت، شرکت شهرک های صنعتی به کسی پاسخگو بود و هیئت مدیره اش سر و سامانی داشت، سازمان فرهنگی شهرداری ملک شخصی عده ای نبود! واقعا راست گفتید که حواستان به همه چی هست یا مزاح فرمودید؟
آقای استاندار!
حواستان به وضعیت هوایی که همشهری های خودتان در اردکان استنشاق می کنند هم هست؟ حواستان به رفت و آمدهای انتخاباتی در یزد هم هست؟ حواستان به هیئت امنای دانشگاه آزاد یزد هم هست؟ حواستان به اوضاع و احوال صنایع و معادن استان هم هست؟ 
آقای استاندار!
راست می گویید حواستان به همه چی هست که اگر نبود حالا«سالیانی»مسئول پیگیری های ویژه استاندار نبود اصلا حواستان به همه چی هست که خودتان هم هستید که اگر حواستان نبود حالا مدیریت کلان استان نفسی تازه کرده بود!
جناب آقای میرمحمدی! خودتان را عصبانی نکنید زیرا«آب از سرچشمه گل آلود است!» می دانید چرا؟ چون از راهی که آمده اید خودتان توان بازگشت ندارید! باورتان نمی شود؟ امتحان کنید!!!
پی نوشت:«آقای استاندار عزیز!» و«آقای استاندار استانداری یزد» دست پخت جراید خیلی حرفه ای استان است نه ما!!!





آخرین اخبار آخرین اخبار