Navigation Navigation

محتوا محتوا


ایمان و دوستی وطن از شاخص های آزادگان است


رئیس کمیته امداد بهاباد گفت: ایمان و دوستی وطن از شاخص های آزادگان است که به خاطر وطن جنگیدند و امروز باید برای نسل جدید کشور، نشر فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار یزدامروز از بهاباد؛ حمید دهقان بهابادی رییس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد شامگاه روز یکشنبه دردیدار با  آزادگان خیر بهابادی با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهارداشت : آزادگان اسطوره‌های مقاومت و ایستادگی هستند و برای دفاع از میهن اسلامی از همه چیز خود گذشتند و این استقامت و ایثارگری باید درس عبرتی برای همه باشد.

رییس کمیته امداد بهاباد با ببیان اینکه دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای براندازی این انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند اما تمام توطئه های آنها با مکتب و  راه و روش آزادگان خنثی شده است  افزود: ایمان، حب و دوستی وطن از شاخص های آزادگان است که به خاطر وطن جنگیدند و امروز باید برای نسل جدید کشور، نشر فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم.

دهقان بهابادی با بیان اینکه استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است گفت : اسراء با تجربه و تحمل روزهای سخت زیر شکنجه های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق ، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

وی بازگشت آزادگان به میهمن اسلامی را فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان دانست و گفت : در طول سال و در عمل باید این انسان های بزرگ که رهبر انقلاب ، آنها را استوانه های صبر و مقاومت یاد میکند مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

درپایان با اهدای هدایائی از آزادگانی که با کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد همکاری داشتند تجلیل شد .

گفتنی است شهرستان بهاباد 23 آزاده دارد .

انتهای پیام/ح

انتهای پیام /






آخرین اخبار آخرین اخبار