Navigation Navigation

محتوا محتوا


بازگشايي مدارس و هشدارهاي پلیس یزد به خانواده ها


فرمانده انتظامی شهرستان یزد با توجه به بازگشايي مدارس و شروع سال تحصيلي توصيه ها و هشدارهايي را به دانش آموزان و خانواده هاي آنها کرد.

به گزارش یزدامروز به نقل از پايگاه خبري پليس، "منوچهر نصیری" با توجه به بازگشايي مدارس و شروع سال تحصيلي توصيه ها و هشدارهايي را به دانش آموزان و خانواده هاي آنها کرد.

وی گفت: اگر دانش آموزان پياده به مدرسه مي روند به آنها توصيه کنيم مسيري را براي رفت و آمد انتخاب کنند که کمتر وارد سواره رو و خیابان شود.

 نصیری ادامه داد: دانش آموزان در خيابان ها بازي، شوخي و مطالعه نکنند؛ قبل از گذر از خيابان در کنار جدول بايستند و به دقت هر دو طرف را نگاه کنند و اگر از ايمن بودن محل عبور اطمينان ندارند به آن طرف نروند.

این مقام مسئول افزود: در صورتي كه دانش آموزان با سرويس به مدرسه مي روند به آنها سفارش کنيم که به موقع در محلي که سوار مي شوند، آماده باشند.

وی گفت: دانش آموزان هنگام سوار و پياده شدن از سرويس عجله نکنند و هميشه نشاني و شماره تلفن منزل خود را به همراه داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد ضمن اشاره به اجرای طرح مدارس توسط پلیس، اضافه کرد: اگر در راه مدرسه دچار مشکل شديد، بلافاصله موضوع را با 110 يا اولياي مدرسه در ميان بگذاريد.

نصیری خاطرنشان کرد: محيط مدرسه را بدون هماهنگي مسئول مدرسه ترک نکرده و پس از تعطيل شدن مدرسه مستقيما به منزل مراجعه نماييد.

وی افزود: به افراد غريبه اعتماد نکرده و از همراهي و يا از سوار شدن به خودروي آنها خودداري نماييد.

نصیری تصریح کرد: براي تردد از وسايل نقليه عمومي استفاده کرده و به دعوت و يا تقاضاي نامعقول ديگران پاسخ منفي داده و در مواجه با افرادي که خود را مأمور معرفي مي کنند از آنها بخواهيد کارت يا مدارک شناسايي معتبر ارائه دهند.






آخرین اخبار آخرین اخبار