Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

بینش الهی و آینده‌نگری سیاسی از صفات برجسته امام خمینی (ره)/ امام (ره) فراتر از زمان خود بود


فرمانده سپاه استان گفت: 3 سال پس از فروپاشی شوروی گورباچف خطاب به خبرنگاران در خصوص آن پیش‌بینی امام (ره) گفته بود، روح‌الله خمینی فراتر از زمان بود و در بعد مکان نمی‌گنجید.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ صبح امروزهمزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن‌ماه 1357 به کشور؛ مراسم نمادین استقبال از آن پیر فرزانه و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با حضورتنی چند از مسئولین استان در فرودگاه یزدبرگزارشد.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سخنانی به بیان شخصیت وجودی امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: یکی از ویژگی‌های امام راحل این بود که حرکت انقلاب را هدفمند آغاز کرد و به نتیجه رساند.

جمیری بابیان خاطراتی از یاران نزدیک امام (ره) اظهار داشت: امام (ره) از ابتدای شروع مبارزه با طاغوت یک هدف بزرگ داشت و آن سرنگونی رژیم شاهنشاهی و تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه‌داریم به تبعیت از امام عزیزمان و پشت سر امام خامنه‌ای حرکت کرده و زمینه‌های ظهور صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) را که آرزوی غایی امام بزرگوارمان بود فراهم‌سازیم.

فرمانده سپاه استان بینش الهی و آینده‌نگری سیاسی را از دیگر صفات برجسته امام راحل عنوان کرد و گفت: 3 سال پس از فروپاشی شوروی گورباچف خطاب به خبرنگاران در خصوص آن پیش‌بینی امام (ره) گفته بود، روح‌الله خمینی فراتر از زمان بود و در بعد مکان نمی‌گنجید و من آن زمانی که نامه ایشان را دریافت کردم نتوانستم شرایط را به‌خوبی درک کنم.

وی اضافه کرد: امروز نیز تمام دشمنان انقلاب بر درایت و آینده‌نگری سیاسی امام خامنه‌ای معترف هستند و حتی یک کارشناس شبکه بی‌بی‌سی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتراف کرد تنها کسی که در دنیا پیش‌بینی کرد ترامپ پیروز انتخابات آمریکا خواهد شد آیت‌الله خامنه‌ای بود و امروز باید به خود ببالیم که چنین شخصیتی رهبری جامعه ما را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار