Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس ستاد انتخابات یزد:

تاکید وزارت کشور بر بیطرفی عوامل اجرایی انتخابات


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تاکید وزارت کشور دولت تدبیر و امید بر این است که استانداران ، فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات در سراسر کشور از هر گونه اقدام جانبدارانه در انتخابات پرهیز نمایند.

به گزارش یزدامــــروز، اولين جلسه ستاد انتخابات استان به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و افراد عضو اين ستاد عصر امروز در دفتر معاون سياسي برگزار شد.


محمد علي طالبي در اين نشست با اشاره به برگزاري دو انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره خبرگان رهبري در 7 اسفند ماه سال جاري اظهار داشت: بايد همه عوامل اجراي انتخابات زمينه هاي لازم براي حضور پر شور و مشاركت فعال مردم در اين دو انتخابات مهم را فراهم آورند.


طالبي افزود: رياست محترم جمهوري و وزير كشور در بي طرفي كامل دولت و عوامل اجرايي در برگزاري انتخابات تاكيد كرده اند و شايسته است اعضاي ستاد انتخابات استان هم در اين خصوص تمهيدات لازم را در دستور كار خود قرار دهند.


رييس ستاد انتخابات استان از مسئولين كميته هاي مختلف اين ستاد خواست تا به مفهوم واقعي كميته توجه داشته باشند و از ظرفيت هاي همه دستگاه هاي مرتبط براي حضور باشكوه و با نشاط مردم استفاده نمايند.


در ادامه اين جلسه، مصطفي سالاري مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري به تبيين و شرح وظايف مسئولين كميته هاي مختلف ستاد انتخابات استان پرداخت و مقرر گرديد هر كدام از مسئولين كميته ها برنامه و فعاليت هاي پيشنهادي خود را در جلسه آينده به دبير ستاد انتخابات استان ارائه دهند.

 

منبع:خبرآنلاین






آخرین اخبار آخرین اخبار