Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون استاندار یزد:

حفظ حجاب و عفاف مانعی برای بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است‌


معاون ‌استاندار‌ یزد با بیان اینکه خانواده‌ها باید به تبیین فلسفه حجاب و عفاف برای فرزندانشان بپردازند، گفت: حفظ حجاب و عفاف مانعی برای بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

به گزارش یزد امــــروز، محمدعلی طالبی ظهر امروز در نشست صیانت از حقوق شهروندی که در استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب، اظهار داشت: حفظ حجاب از جمله مهمترین مسائل جامعه اسلامی به حساب می‌آید.


وی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند، افزود: توجه به حفظ حجاب و عفاف و همچنین فرهنگ‌سازی در این زمینه در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه مردم و مسئولان نسبت به این موضوع واقف هستند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه حفظ عفاف و حجاب در جامعه مانعی برای بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، گفت: خانواده‌ها باید به تبیین فلسفه حجاب برای فرزندان خود بپردازند.
طالبی با تاکید بر وظیفه هر مسلمان در ارتباط با اجرای فرامین الهی، گفت: اقدامات در راستای بهبود وضعیت حجاب و عفاف در جامعه باید روز به روز افزایش یابد.


وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌ریزی برای عفاف و حجاب در استان یزد باید نسبت به حفظ و ارتقای وضعیت موجود تلاش شود، گفت: فعالیت در زمینه عفاف و حجاب نیازمند مشارکت تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ادامه داد: در سطح کشور فعالیت‌هایی در این زمینه انجام شده اما برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر این فعالیت‌ها، باید نسبت به بومی‌سازی و پس از آن، اجرایی شدنشان اقدام کنیم.

 

منبع:تسنیم






آخرین اخبار آخرین اخبار