Navigation Navigation

محتوا محتوا

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

حماسه 9 دی منجر به استحکام انقلاب اسلامی شد


سید ابوالفضل موسوی در خصوص علت بزرگداشت حماسه نهم دی ماه گفت: هر حادثه ای که منجر به دوام و استحکام انقلاب اسلامی شود برای مردم ارزشمند است.

سید ابوالفضل موسوی در مصاحبه با خبرنگار یزدامروز، با اشاره به توطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون گفت: پس از تشکیل جمهوری اسلامی همواره استکبار جهانی سعی کرده تا مانع از رشد و استحکام انقلاب شود بنابراین در هر برهه ای با کمک عوامل وابسته به خود نظیر سلطنت طلب ها و منافقین و برخی عوامل نفوذی بحران هایی را در کشور به وجود آورده که آخرین آن اتفاقاتی تلخی بود که به بهانه گران شدن بنزین در کشور رقم خورد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس افزود: در اتفاقات سال 88 نیز دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام کرد اما این مردم بودند که با ولایت پذیری خود و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وجود رهبری آگاه و مردمی ولایت پذیر؛ استحکام انقلاب اسلامی را رقم زده است

وی عوامل استحکام پایه های انقلاب اسلامی را وجود نعمت ولایت و ولایت پذیری مردم دانست و اظهار داشت: وجودیک رهبر متفکر و آگاه به مسائل روز از یک سو و حرکت ملت ایران بر مدار ولایت  از سوی دیگر باعث استحکام و قدرت انقلاب اسلامی شده واین ولایت مداری به گونه ای است که هر زمان ولی فقیه حکمی را بیان می کند آرامش بر جامعه حکمفرما می شود و این موضوع  حتی در مجلس دهم که سلایق مختلف سیاسی نیز در آن حضور دارد تاثیرگذار بوده و برای نمایندگان فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است.

موسوی در خصوص علت بزرگداشت حماسه نهم دی ماه هم گفت: هر حادثه ای که منجر به دوام و استحکام انقلاب اسلامی شود برای مردم ارزشمند است و حماسه 9 دی یکی از این حوادث است بنابراین زنده نگه داشتن حماسه نهم دی همانند سایر حوادث ملی مانند 22 بهمن برای ملت ایران دارای اهمیت و ارزش فراوان است.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار