Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد:

حوزه علمیه یزد 600 میلیون ریال به سیل‌زدگان کمک کرد


مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از کمک 60 میلیون تومانی حوزه علمیه خواهران استان یزد به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش یزدامروز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در رابطه با میزان و نوع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در حوزه علمیه خواهران استان یزد به سیل‌زدگان اظهار کرد: این کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی کارکنان مدیریت، طلاب و کادر مدارس علمیه خواهران استان جمع‌آوری و ارسال‌شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌ها در دو بخش نقدی و غیر نقدی بوده است، خاطرنشان کرد: درمجموع تاکنون بالغ‌بر 60 میلیون تومان فقط از طریق مدیریت استان و مدارس تابعه جمع‌آوری‌شده است؛ البته به‌غیراز این میزان، کمک‌هایی نیز به‌صورت شخصی و خارج از فراخوان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد، توسط طلاب و کارکنان برای سیل‌زدگان ارسال‌شده است.

کارگر شورکی با بیان اینکه مبلغی بیش از 28 میلیون و 500 هزار تومان به‌صورت وجه نقد جمع‌آوری‌شده است، افزود: مابقی کمک‌ها در قالب کالا و اجناس بوده که میزان کمک‌های غیر نقدی بالغ‌بر 31 میلیون و 500 هزار تومان برآورد شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی عمدتاً شامل پتو، روفرشی، پوشاک، لوازم منزل و مواد غذایی بوده است.

وی تصریح کرد: بخشی از کمک‌های طلاب، اساتید و کارکنان حوزه، پس از جمع‌آوری به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، تحویل داده شد و بخش دیگری از آن‌ها توسط مدارس علمیه و طلاب، به سایر دستگاه‌های امدادرسان، مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال‌احمر و مراکز دیگر ارسال‌شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اینکه انفاق و خیرات در این ماه مبارک دارای اجر و پاداش مضاعف است، گفت: با شروع ماه مبارک رمضان و ضرورت تداوم کمک به سیل‌زدگان، توصیه می‌کنیم که آحاد مردم به‌ویژه حوزویان همچنان به فکر مردم سیل‌زده کشورمان باشند.

انتهای پیام/3857

 





آخرین اخبار آخرین اخبار