Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد:

سابقه سیاه و مملو از جنایت مستکبران؛ عاملی در شکل گیری جبهه های بزرگ مردمی علیه مستکبران


غلامحسین دشتی با اشاره به تصریح کرد: سابقه سیاه و مملو از جنایت مستکبران، عاملی دیگر در شکل گیری جبهه های بزرگ مردمی علیه مستکبران به خصوص در صده اخیر است که تشکیل رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به دست انگلستان و آمریکا و حمایت کامل از تداوم جنایات این رژیم از اسناد برجسته آن است.

به گزارش یزدامــــروز، معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد، در مصاحبه با عصرسیاست، با اشاره به تداوم استکبارستیزی ملت ایران اظهار داشت: استکبار ستیزی ریشه عمیقی در فرهنگ و تمدن اسلامی دارد که امروزه محدود به ایران نمی‌شود چرا که از طرفی مبارزه با مستکبران از مبانی اعتقادی و از تکالیف دینی و نیز از آموزش‌های روشن و صریح قرآن است.

غلامحسین دشتی افزود: قرآن کریم اهداف مستکبران را نابودی فرهنگ دینی، ایجاد اختلاف و درگیری در بین مردم، غارت منابع ملت ها و محیط زیست مردم معرفی کرده و پرحجم ترین آیات و آموزه‌های قرآن کریم را ماجرای قارون، فرعون و دیگر مستکبران تشکیل می‌دهد؛ در همین راستا است که قرآن کریم رسالت پیامبران الهی را در دعوت به عبادت و بندگی خداوند و اجتناب و مبارزه با مستکبران خلاصه می‌کند.

دشتی گفت: از سوی دیگر سابقه سیاه و مملو از جنایت مستکبران، عاملی دیگر در شکل گیری جبهه های بزرگ مردمی علیه مستکبران به خصوص در صده اخیر است که تشکیل رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به دست انگلستان و آمریکا و حمایت کامل از تداوم جنایات این رژیم از اسناد برجسته آن است.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد ادامه داد: افزون بر این موارد سابقه سیاه و پر از خیانت و جنایت استکبار در ایران ازجمله انجام کودتا و مقابله با مردم و به شهادت رساندن هزاران نفر چه در انقلاب اسلامی و چه در جنگ تحمیلی و نیز حمایت از گروهک های ضد انقلاب، از جمله مواردی است که جبهه گیری علیه استکبار و مقابله با جنایات آن را نه تنها در ایران بلکه در کل جهان اسلام را موجب شده و تاثیر عمیق و انفکاک ناپذیری را بر فرهنگ جامعه اسلامی و نیز جامعه جهانی گذاشته است.

وی در ادامه گفت: از لحاظ تاریخی، این دست جنبش‌ها ابتدا در ایران و کشورهای اسلامی به صحنه عمل آمد و بعد بدان چا رسید که در مراکز استکبار نیز این جنبش ها در قالب مواردی نظیر 99 درصد در مقابل 1 درصد و رخ نشان داد و گفتنی است قیام های سرکوب شده ای چون وال استریت، همچنان ادامه داشته و آتش‌هایی زیر خاکستر هستند.

دشتی درانتها تصریح کرد: بنابراین عواملی چون اعتقاد راسخ به مبانی دینی، توجه به تجربیات تلخ تاریخی، لزوم حفظ منافع ملی و نیز تلاش در جهت حفظ استقلال کشور، موجب شده تا روحیه استکبار ستیزی درعرصه بین الملل به ویژ در کشورهای اسلامی از جمله ایران هرگز رنگ نبازد و همواره در تار و پود این نظام‌ها نهادینه شود.

انتهای پیام/ ج






آخرین اخبار آخرین اخبار