Navigation Navigation

محتوا محتوا

بیوک میرزایی :

سپاه پاسداران مجموعه‌ای دلسوز و در کنار مردم است


بازیگر تلویزیون و سینما گفت: البته بله از نگاه دشمنان و آمریکا سپاه تروریست است اما از نگاه مردم ایران این مجموعه نهادی زحمتکش و دلسوز کشور است که همواره در کنار مردم بوده است.

به گزارش یزدامروز؛ بیوک میرزایی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا گفت: دشمن چون به دنبال خدشه‌دار کردن محبوبیت سپاه است این مجموعه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده، اما این اقدام موجب محبوبیت بیشتر سپاه می‌شود.

وی افزود: در عرصه‌های مختلف از جمله در بحران‌هایی مانند سیل اخیر شاهد زحمات سپاه هستیم؛ حال چطور می‌شود چنین مجموعه‌ای که دلسوز و در کنار مردم است را تروریست نامید؟!

این بازیگر تلویزیون و سینما اظهار داشت: البته بله از نگاه دشمنان و آمریکا سپاه تروریست است اما از نگاه مردم ایران این مجموعه، نهادی زحمتکش و دلسوز کشور است که همواره در کنار مردم بوده است.

میرزایی تأکید کرد: اینکه آمریکا سپاه را تروریستی اعلام کرده، این به خاطر قدرت و تأثیرگذاری سپاه پاسداران در مقابله با دشمنان است.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» عنوان کرد: پسرعموی خود من از همین پاسداران عزیز بود که به درجه بالای شهادت نائل شد و ما از سپاه پاسداران چیزی جز جانفشانی ندیده‌ایم.

وی با بیان اینکه چنین اقدامی از سوی دشمنان یک بازی سیاسی است، اضافه کرد: ما این اقدام دشمن را محکوم و اعلام می‌کنیم که دشمنان مردم ایران با این اقدامات راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار