Navigation Navigation

محتوا محتوا

دادستان یزد:

شورای حل اختلاف پرونده های نظام پزشکی در دادسرای یزد تشکیل شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: به جهت حل و فصل سریعتر پرونده های نظام پزشکی، شورای حل اختلاف ویژه این پرونده ها در دادسرای یزد تشکیل می گردد.

به گزارش یزدامروز، علی اکبر شمس در نشست شورای معاونین دادگستری که با حضور رؤسای حوزه های قضائی و دادستانهای سراسر استان یزد تشکیل گردید، اظهار داشت: با هدف ساماندهی پرونده های مُسن دادسرا و تعیین تکلیف سریعتر پرونده نظام پزشکی، تا مرحله هیئت بدوی این پرونده ها در شورای حل اختلاف طرح و بررسی می گردد تا در صورت امکان حل و فصل گردد.

وی از ثبت تمام پرونده های وارده به دادسرای مرکز استان یزد خبر داد و گفت: ثبت پرونده های وارده به دادسرا، گرچه آمار وارده را در مقطعی افزایش داد اما آثار مثبت بسیاری در پی داشت که می توان بر مبنای آمار صحیح برنامه ریزی کرد و نظارت و بازرسی ها از شعب را دقیقتر انجام داد. قاضی محوری در تحقیقات مقدماتی دادسرا، ارتقاء کیفیت تحقیقات و اتقان آراء و تصمیمات قضایی، افزایش سرعت در رسیدگی، جلوگیری از اطاله دادرسی و در نهایت رضایتمندی عمومی از دادسرای مرکز استان از آثار این تصمیم بوده است.

این مقام قضائی بیان داشت: اکنون در دادسرای یزد حتی یک پرونده ثبت نشده وجود ندارد و روند سامان دهی به پرونده های وارده شروع شده و با همت مضاعف کارکنان قضائی و اداری دادسرا تا پایان سال جاری آمار دادسرای مرکز استان تعدیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با ثبت دقیق تمام پرونده ها نظم دقیقی بر فرایندکاری بین دادسرا و ضابطین حاکم شده است و سردرگمی و معطلی مراجعین به حداقل ممکن رسیده است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار