Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان یزد تاکید کرد

لزوم استفاده ازظرفیت های مردمی در دهه فجر،جهت بالابردن سطح مشارکت در انتخابات


پرهیزاز اجرای برنامه های مخالف با شئونات نظام ، عدم تخریب وحدت ملی،پرهیزازاستفاده کاندیداهای انتخاباتی ازدهه فجر درراستای تبلیغات کاندیداتوری،استفاده از ظرفیت های مردمی برای بالابردن سطح مشارکت مردم در انتخابات و محوری قراردادن فرمایشات امام (ره) و رهبری را از مهمترین محورهای برنامه های این ستاد در ایام الله دهه فجر سال جاری برشمرد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در اولین نشست ستاد دهه فجر، دهه مبارک فجررا تجلی گر وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران دانست و گفت: باید تمام مسئولین استان در کنار مردم در بزرگداشت این دهه با برکت تلاش کنند.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی اضافه کرد: در سال گذشته تعداد24 کمیته وجود داشت که امسال با تلفیق برخی کمیته ها با یکدیگرآن را به 21 کمیته کاهش داده ایم.

فخرالدینی با قدردانی از تلاش های اعضای این ستاد در برگزاری ایام الله دهه فجرسال گذشته عنوان کرد: به فضل الهی توانستیم با کمک شما عزیزان و همراهی مردم غیور استان در 72 نقطه از استان دارالعباده مراسم راهپیمایی برگزارکرده و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

وی پرهیزاز اجرای برنامه های مخالف با شئونات نظام ، عدم تخریب وحدت ملی،پرهیزازاستفاده کاندیداهای انتخاباتی ازدهه فجر درراستای تبلیغات کاندیداتوری،استفاده از ظرفیت های مردمی برای بالابردن سطح مشارکت مردم در انتخابات و محوری قراردادن فرمایشات امام (ره) و رهبری را از مهمترین محورهای برنامه های این ستاد در ایام الله دهه فجر سال جاری برشمرد.






آخرین اخبار آخرین اخبار