Navigation Navigation

محتوا محتوا

دکتر جوکار:

لزوم حفظ و حراست حقوق هسته ای ملت در همه ابعاد/«الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای» سدی در برابر زیاده خواهی های آمریکا


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای» سدی در برابر زیاده خواهی های آمریکا در مذاکرات است و بر این موضوع تاکید دارد که حقوق هسته ای ملت در همه ابعاد حفظ و حراست شود.

به گزارش یزد امــــروز، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه با عصر سیاست، با اشاره به تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای در کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: این طرح یک فوریتی مدت ها قبل در مجلس با امضای 250 نفر از اعلام وصول و به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارجاع داده شد.

 

دکتر محمد صالح جوکار افزود: این طرح در جلسه دیروز کمیسیون جمع بندی نهایی شد و بزودی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

 

وی تاکید کرد: بر اساس اصل 77و 125 قانون اساسی کشور باید تمام مذاکرات به صورت شفاف بوده و به مجلس گزارش داده شود و توافقات باید به تصویب نهایی مجلس برسد که در همین راستا توافق احتمالی ایران با 5+1 باید برای اجرا ابتدا به تصویب مجلس برسد.

 

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این طرح سدی در برابر  زیاده خواهی های آمریکا در مذاکرات است و بر این موضوع تاکید دارد که حقوق هسته ای ملت در همه ابعاد حفظ و حراست شود و توافق جامع در برگیرنده حقوق اصلی ملت باشد.

 

جوکار در خصوص طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: این طرح در مجلس اعلام وصول شده است و وزیر باید برای پاسخ گویی به سوال نمایندگان هفته آینده در مجلس حضور یابد و نمایندگان را قانع کند در غیر این صورت استیضاح صورت می گیرد.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار