Navigation Navigation

محتوا محتوا

سخنان عجیب و جنجالی تابش در مسجد الرسول جنت آباد اردکان:

مجسمه «مصری نژاد و نوریان» را باید طلا بگیریم و در میادین نصب کنیم!


نماینده اردکان گفت: اگر از من نماینده بپرسند می گویم مجسمه آقای مهندس مصری نژاد و آقای مهندس نوریان را باید طلا بگیریم و در میادین شهر اردکان بزنیم!

به گزارش یزدامروز، تابش نماینده اردکان در در مسجد الرسول جنت آباد اردکان اظهار کرد: اگر از من نماینده بپرسند می گویم مجسمه آقای مهندس مصری نژاد و آقای مهندس نوریان را باید طلا بگیریم و در میادین شهر اردکان بزنیم.

وی با بیان اینکه شاید این در این مقطع به حرف من خرده بگیرند اما حتما در آینده تاریخ این را تایید خواهد کرد افزود: در زمان قدیم با شتر به مکه سفر می‌کردند. یا باید سوار شتر وکجاوه شوید و به مکه بروید یا اینکه در فرودگاه یزد سوار هواپیما بشوید و دو ساعت و نیم بعد در فرودگاه جده و مکه مدینه بنشینید. این هواپیما همین که بلند می شود و می نشیند به اندازه‌ی هزار خودرو آلودگی دارد. آیا هیچ عاقلی هست که بگوید هواپیما سوار نمی شوم و با کجاوه می روم؟ بلکه هواپیما را سوار می شوم ولی برای رفع مشکل آلودگی نیز کار می کنم.

تابش ادامه داد: در اردکان هم همین گونه است. در قدیم با مینی بوس به یزد می رفتند و آنجا کار می کردند. خود یزد رفتن کلی دردسر داشت. حالا وقتی ساعت ۷ صبح به سمت نایین حرکت می کنید مینی‌بوس‌های زیادی هستند که به سمت کارخانجات حرکت می‌کنند.

نماینده اردکان تصریح کرد: امروز چندین کیلومتر تریلی برای بارگیری در مجتمع فولاد ایستاده بود. این افتخار نیست؟!

وی گفت: مردم را امیدوار کنیم. صنعت آلودگی دارد، فاضلاب دارد؛ اما با کارخانه و تولید و صنعت و کارآفرینی و گردش پول است که شهر ما ثروتمندترین شهر ایران به نسبت جمعیت می شود.

نماینده اردکان تاکید کرد: افرادی هم هستند که مشکل و گرفتاری دارند. مریضی و سرطان هست.  باید با اینها به روش علمی! مقابله شود. آثار سوء ناشی از توسعه باید برطرف شود.

انتهای پیام/س*






آخرین اخبار آخرین اخبار