Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه یزد:

مشارکت خیرین و کسبه نقش مهمی در تأمین منابع لازم سیل زدگان دارد


امام جمعه یزد با بیان این‌که حدود 30 هزار میلیارد دلار برای ساماندهی مناطق سیل زده کشور اعتبار نیاز است، افزود: مشارکت به موقع خیرین، کسبه و تجار نقش مهمی در تأمین اعتبار لازم برای سیل زدگان ایفا می‌کند.

به گزارش یزدامروز، آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته  نماز جمعه یزد با بیان اینکه جنگ های متعدد آمریکا نشانه بارزی از باطل بودن این نظام مستکبر است، اظهار کرد: آمریکا که یکی از نمادهای استکبار جهانی در طول 200 سال کشف آن تاکنون بیش از 200 جنگ انجام داده است.

وی روشنگری و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(ع) از جمله مهمترین رسالت مومنان دانست و اذعان کرد: تمام مذاهب به وجود امام زمان اعتقاد داشته و منتظر ظهور منجی هستند.

امام جمعه یزد به نقش انقلاب اسلامی ایران در سرنگون کردن مستکبران اشاره کرد و افزود: ملت ایران با پیروی از ارزش‌های انقلابی زیر پرچم اسلام ناب محمدی نور امید برای توسعه و پیشرفت صحیح در جهان را روشن کردند.

وی با بیان اینکه عمر مستکبران جهان رو به اتمام است، گفت: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم جهان هوشیار و با بصیرت انقلابی مانع تحقق اهداف شوم استکبار جهانی می‌شوند.

ناصری با اشاره به سیلاب اخیر که استان های مختلف کشور را درگیر کرده است، افزود: مردم و مسئولان باید تا آخر در کنار مردم سیل زده بوده و کمک‌های خود به این مناطق را ادامه دهند.

وی کمک کردن برای حمایت از سیل زدگان را ضروری دانست و بیان کرد کرد: ملت باید همگی زیر بار ساماندهی مناطق سیل زده رفته و بار این مهم را بر دوش دولت کمتر کنند.

امام جمعه یزد با بیان این‌که حدود 30 هزار میلیارد دلار برای ساماندهی مناطق سیل زده کشور اعتبار نیاز است، افزود: مشارکت به موقع خیرین، کسبه و تجار نقش مهمی در تأمین اعتبار لازم برای سیل زدگان ایفا می‌کند.

ناصری در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه منشور کامل و درستی برای پیشرفت در زندگی و توسعه بیش از پیش انقلاب است.

وی جوانگرایی را یکی از مهمترین توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد: شعارها و اهداف کلان نظام انقلاب اسلامی باید توسط جوانان احیا و اجرایی شوند.

امام جمعه یزد تقویت روحیه، نشاط عمومی و تلاش انقلابی را از جمله کلید واژه‌های تبیین بیانیه گام دوم عنوان کرد و افزود: واگذار امور به جوانان باید در دستور کار ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران کشور قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت تربیت نیروهای انسانی جوان و متخصص برای مدیریت کشور، گفت: قدرت تحلیل و تجزیه باید بین اقشار مختلف جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار