Navigation Navigation

محتوا محتوا

لبیک دانش آموز یزدی به کلام رهبرش؛

نوجوان 12 ساله یزدی،که پای کوره نانوایی مشق زندگی می کند


نوجوان 12 ساله یزدی، 4 ماه است که در کنار درس در نانوایی مشغول به کار شده و به جای غرق شدن در فضای مجازی، به آینده خود فکر می کند.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزد رسا؛ نوجوان 12 ساله یزدی که اکنون ششمین سال تحصیلی خود را می گذراند، 4 ماه است که در کنار درس خود در مغازه نانوایی مشغول به کار بوده و ضمن فراگیری فنون بازار، کمک حال خانواده در تأمین معاش است.

این نوجوان تحسین شده توسط مدیر کل آموزش و پرورش یزد، در سال های نوجوانی، فراگیری فنون اقتصادی و کسب درآمد را به بازی های کودکانه و نیز صرف عمر خود در فضای مجازی ترجیح داده است تا بتواند سرنوشتی روشن برای آینده شغلی خود فراهم آورد.

شهرام صوفی اظهار داشت: در خانواده مشکل مالی نداریم و به میل و انتخاب خود مشغول به کار هستم؛ برخلاف تصور بسیاری از مردم، فعالیت اقتصادی مانعی در امور تحصیلی من ایجاد نکرده و همیشه کارنامه‌ام درخشان بوده است.

وی نوجوانان هم سن خود خود را به بهره گیری هرچه تمام تر از انرژی و وقت خود فراخواند و گفت:  به هم سن های خود سفارش می کنم تا فعالیت های اقتصادی و کسب فنون آن را از سنین نوجوانی آغاز کنند تا در سال های آینده برای ورود به بازار کار به مشکلات جدی برنخورند.

شهرام صوفی ادامه داد: قبلا هم کار کرده ام و با دشواری های کارگری و کسب درآمد آشنا هستم و از همه جوانان و نوجوانان می خواهم تا کمک حال خانواده در تأمین معاش باشند.

انتهای پیام/

 






آخرین اخبار آخرین اخبار