Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس مرکز بسیح صداو سیمای کشور در یزد:

هدف از برگزاری اجلاس پیرغلامان؛ ترویج گردشگری معنوی است


رئیس مرکز بسیح صداو سیمای کشورگفت: با برگزاری هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیر غلامان به دنبال ترویج گردشگری معنوی هستیم.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ محمد مهدی رحمتی در جلسه هماهنگی برگزاری هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیر غلامان و خادمان حسینی در یزد مهمترین هدف برگزاری این اجلاس را انعکاس عزاداری مردم ایران و یزد در سطح دنیا دانست و گفت: با برگزاری این اجلاس به دنبال ترویج گردشگری معنوی هستیم.

رئیس مرکز بسیح صداو سیمای کشور افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان برگزاری چنین اجلاس هایی فرصتی مغتنم در شناساندن فرهنگ ما به جهانیان بوده و تبلور هم بستگی فرهنگی کشور به شمار میرود که بازتاب رسانه ای این رویداد مهم بسیار دارای اهمیت است.

وی تصریح کرد: باید از فرصت برگزاری این اجلاس برای معرفی بیش از پیش آداب و  رسوم مذهبی و فرهنگی ایران به خصوص در باب محرم و عزاداری استفاده  بهینه کرد.

هدف اصلی از برگزاری این اجلاس؛ برجسته کردن نام امام حسین (ع) در دنیاست

در این جلسه همچنین محمد رحمان نظام اسلامی هدف اصلی از برگزاری این اجلاس بین المللی را برجسته کردن نام امام حسین (ع)، تبیین اهداف قیام آن حضرت و اهتزاز پرچم حسینی در جهان عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری اجلاس پیرغلامان و خادمان امام حسین (ع) برای نخستین بار در حسنیه ایران فرصتی است که امیدوارم مردم متدین این دیار از آن به بهترین نحو استفاده کنند.

این مجری برجسته تلویزیون برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان در یزد را ارزشمند توصیف کرد و گفت: برگزاری مناسب این اجلاس در سایه همکاری بخش های مختلف و همراهی مسئولان ثمرات معنوی  زیادی را برای این استان خواهد داشت.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار